30 de idei pentru Valentine's Day


Daca in primul am de blog va propuneam doar 10 idei pt Valentine's Day si in cel de-al doilea an 20 de idei pt Valentine's Day, acum ca blogul are deja 3 ani si-o luna, va propun 30 de idei pt Valentine's Day.

30 de idei de pus in practica in bucatarie, pentru a avea o zi excelenta, in care ne rasfatam alaturi de cel drag si in care iubirea este cuvantul de ordine. 

Multi prefera sa mearga in oras in ziua de 14 februarie si sa serveasca cina (sau pranzul, micul dejun ... dupa caz), dar eu va propun sa pregatiti voi ceva special, acasa, pentru cel/cea iubita. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu apreciez mai mult decat orice altceva, o cina in 2, pentru care am gatit impreuna sau cu care am fost surprinsa/am surprins pe cineva. Este un gest foarte romantic, la fel cum sunt si cadourile hand-made sau fara mare insemnatate materiala, cele care inseamna insa enorm pt voi si cuplul vostru.

Cele 30 de idei sunt pentru o masa usoara, in special cina. Se pregatesc foarte usor si rapid, sunt delicioase si foarte practice. Nu sunt toate cu tematica V-day (pentru ca nu e cazul sa exageram chiar asa de mult), insa sunt excelente pentru a va rasfata intr-o zi speciala.

Am compus lista pe 2 categorii: sarat si dulce. In categoria sarat am inclus felurile de baza, iar in cea dulce: deserturile. Ca supliment va propun si cateva bauturi.

Sarat

Dulce
 

Enjoy!

2 Response to "30 de idei pentru Valentine's Day"

  1. Oho,am de unde alege,nu gluma!Si faine toate!

    Danutza says:

    Am facut o lista mare cu idei multe pt toate gusturile :D Eu le-as cam manca pe toate :))

    Merci mult! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.