Tarta 'indragostita' cu dovleac



Dragii mei, mai sunt 2 zile pana la Ziua Indragostitilor (Valentine's Day) asa ca va mai dau o idee, un desert delicios pentru un mic rasfat in 2: Tarta indragostita cu dovleac. :)

Avem pe de-o parte aluat fraged pentru tarta si pe de alta parte umplutura cremoasa de dovleac si scortisoara. O combinatie ideala, dragoste la prima degustare :D

Tarta vine insotita de muuulta dragoste si este pregatita din tot sufletul!!!

Am folosit (pt 2 tarte cu diametrul 20 cm):
  • Aluat: 200 g margarina, 100 g zahar, 1/2 plic praf de copt, 2 oua, 400 g faina, un praf de sare, un zahar vanilat;
  • Umplutura: 800 g dovleac copt, 100 g zahar, 1 lingurita scortisoara, 1/2 lingurita nucsoara, esenta de vanilie, zahar pudra pt decor.
Intr-un bol am pus margarina si am amestecat-o bine cu 100 g zahar. Am pus apoi ouale, zaharul vanilat, praful de copt si cel de sare, apoi faina treptat pana am obtinut un aluat omogen dar nu foarte tare.

Am pus aluatul in folie alimentara si l-am lasat in frigider 20 de minute.

Dovleacul l-am avut congelat si l-am scos de seara intr-o sita. Pana dimineata el s-a dezghetat si lichidul s-a scurs prin sita. L-am mutat intr-un bol si am adaugat 100 g zahar, 1/2 lingurita nucsoara si o lingurita scortisoara. L-am pasat putin cu blenderul.

Am intins aluatul si l-am asezat in forme. Nu e nevoie sa le mai ungeti, pentru ca aluatul are margarina si nu se lipeste. Eu am pus totusi niste folie de aluminiu. Am taiat marginile in surplus.

Mi-a ramas o bucata de aluat mai mica pe care am intins-o si am taiat-o inimioare cu o forma de biscuiti.

Peste aluatul din forme am pus umplutura de dovleac, iar deasupra am folosit inimioarele de aluat sa 'decorez' putin tartele :) 
Le-am pus in cuptorul preincalzit la foc mic 35-40 de minute.

Dupa ce le-am scos din cuptor le-am lasat sa se raceasca 10 minute, apoi le-am pudrat cu zahar.
Tarta se poate prepara cu orice fel de umplutura va place. Este foarte gustoasa, este usor de pregatit si economica.

Pofta buna si gatiti cu multa dragoste pt cei dragi!

12 Response to "Tarta 'indragostita' cu dovleac"

  1. Cristina says:

    Daca sunt prima ma servesc cu o feliuta...

    Danutza says:

    Cu mare drag, Cristina! Avem tarta pt toti indragostitii si pofticiosii :)

    Pup:*

    Blogging cat asta ma face sa rad intotdeauna! Mamma mia, ce viteza are. Foarte frumoasa tarta indragostita. Pup!

    Danutza says:

    Daaa, e foarte energica :))

    Multumesc mult, te servesc cu mare drag! Pupici:*

    Unknown says:

    Foarte draguta, tarta asta te duce automat cu gandul la iubire :) Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult, Paula! Love is in the air :D

    Pupici :*

    Foaaarte misto tarta ta indragostita , dar stau ca un om mai mult decat matur si ma intreb ... de ce n-ai pregatit-o ptr DRAGOBETELE autohton ?!? sunt rautacioasa ? nu , cu siguranta nu ; ptr mine aceasta zi ,,importata" , nu exista , ei stiu de-a noastra ?
    PS Iti spun si un secret ... n-am mancat in viata mea dovleac placintar , dar promit sa-l incerc , prea ma ispititi toate ... :d

    Danutza says:

    Diana, apoi nu-i bai ca mai fac una si de Dragobete, dovleac mai am in congelator :)) Sau o fac cu mere atunci :)

    Trebuie musai sa incerci dovleacul, mai ales in tarta si placinta, e tare bun :) Noi cand eram mici il mancam copt cu zahar pe deasupra ...mmm ce bun mai era :D

    Pup :*

    Astept , astept ... voi incerca si ,,bostanul" :)) de parca n-as fi satula de unul de peste 34 de ani ... glumesc , Danutza .
    Zile bune si frumoase !

    Danutza says:

    :)) :)) Se vede ca esti geamana de-a mea cu simtul umorului :))

    Te pup cu drag :*

    Simona says:

    N-am mancat niciodata tarta cu dovleac.. asa ca, cer o portie.. dubla! :)

    Danutza says:

    Cu mare drag, Simo! De Valentine's day totul e la "dublu" :)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.