Cornuri pufoase umplute


Astazi va invit sa servim impreuna o ceasca mare cu ceai insotita de cornuri moi si pufoase umplute cu ciocolata/gem.

Este cea mai buna reteta de cornuri pe care am facut-o pana acum, este perfecta. Iar cornurile sunt moi, pufoase, aromate si dulci.

Merg de minune la micul dejun, dar si ca desert sau gustare oricand doriti ceva pufos si bun.

Se pot prepara si in varianta sarata, ca aperitiv, umplute cu diverse ingrediente care va plac mai tare.

Am folosit:
  • Pt aluat: 500-550 g faina, 200 ml lapte, 40 g unt, 3 linguri miere, un cub (25g) drojdie, un praf de sare, 2 oua, esenta de lamaie, coaja rasa fin de lamaie, zahar vanilat.
  • Pt umplutura + uns: gem de prune, dulceata de gutui, spuma de ciocolata (din 1 albus, 4 linguri zahar, 1 lingura cacao), un galbenus.
Toate ingredientele pt aluat trebuie sa fie tinute la temperatura camerei.

Laptele l-am pus intr-un vas si l-am incalzit. Am topit in el mierea si untul, apoi l-am luat de pe foc si am pus in el drojdia. Am lasat 10 minute pana cand drojdia a inceput sa se umfle.

Intr-un bol mare am pus faina cernuta si praful de sare. Am adaugat laptele cu mierea, untul si drojdia din el. Am pus si cele 2 oua, esenta, coaja de lamaie si zaharul vanilat.

Am framantat un aluat omogen si nu foarte tare.

L-am pus la dospit aprox 1 ora si 20 de min la loc cald.

Intre timp am pregatit spuma de ciocolata dintr-un albus batut spuma cu zaharul si cacaua.

Eu am facut cornurile cu 3 umpluturi: spuma de ciocolata, gem de prune si dulceata de gutui.

Cand aluatul a terminat de dospit l-am impartit in 4 bucati si fiecare bucata am intins-o pe masa infainata si am taiat-o in mai multe triunghiuri. Daca va e greu asa si nu doriti neaparat forma clasica de corn, aluatul de poate taia si rula oricum doriti.

Am pus la baza fiecarui triunghi cate o lingura de umplutura si apoi am rulat usor spre varf.

Am indoit putin capetele cornurilor ca sa prinda o forma usor arcuita. Le-am pus in tava pe hartie de copt si le-am uns cu galbenus de ou.

Am pus tava in cuptorul preincalzit, la foc mic, timp de 40 de minute.

Noi le-am servit simple, dar se pot pudra cu zahar.

Sunt excelente in zilele friguroase cand vrem ceva bun si cald, care sa ne insoteasca o dupa-amiaza lenesa :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

18 Response to "Cornuri pufoase umplute"

  1. mirela says:

    Excelent arata!!!!mmmmm!!!pup!!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela! Pupici :*

    Doua cornulete si pentru mine, te rog... cu dulceata de gutui, daca se poate...Pupici si multumesc de tratatie !

    Danutza says:

    Cu mare drag, Daniela! Sa stii ca cele cu dulceata de gutui imi plac si mie cel mai mult :D

    Pupici :*

    Cat de bune sunt ca as vrea si eu unul...

    Au iesit super,felicitari.
    Fain bloggul tau, am rasfoit un pic prin el :)
    Salutari,am sa raman sa urmaresc deacum bloggul tau.

    Danutza says:

    Rocsy, cu mare drag trimit cateva cornuri spre tine :) Pup :*

    Danutza says:

    Multumesc mult, Eniko! Sunt primele cornuri care-mi ies asa de bine :D

    Te astept cu mare drag pe blog! Pup :*

    Danutza! gata cornurile!!! wow sunt grozave.
    Maine am sa fac postarea pe blogg, cu referinte catre tine si blogul tau.Multumesc
    ca ai impartasit cu noi reteta.
    Un salut.
    :)

    Unknown says:

    Frumoase, pufoase si delicioase, vreau si eu macar vre-o doua ;) Pupici

    Minunat arata cornurile , Danuta ! Ms ptr reteta , am retinut-o ...

    Danutza says:

    Eniko, tare ma bucur ca le-ai incercat:) Nu stiu daca ai aflat de provocarea mea, cu retete testate de cititori, ai aici toate detaliile: http://retetegg.blogspot.ro/2013/03/retete-testate-de-cititori.html

    Te astept cu drag sa te inscrii. Pupici :*

    Danutza says:

    Multumesc Paula! Cu mare drag am pus deoparte cornuri pt tine ;) Pupici :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Diana! Mie chiar mi s-a parut o reteta usoara si rezultatul foarte bun :D Pupici :*

    Cristina says:

    pur si simplu le ador!!!

    Danutza says:

    La fel si eu :D
    Pup:*

    Simona says:

    Ce frumoase te-au iesit!!!

    Danutza says:

    Merci mult, Simo! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.