Chilli con carne


Imi place foarte mult fasolea, preparata sub orice forma! Asa ca atunci cand am vazut intr-o revista o reteta de fasole mexicana a fost musai s-o incerc. 

Este de fapt o reteta de chilli con carne, pe care eu am mai adaptat-o putin dupa gustul nostru. Nu e o mancare prea sanatoasa, insa e foarte gustoasa si satioasa. Pregatita de vreo 2 ori pe an n-are cum sa ne faca rau :)

Desi este un fel de mancare mexican, va asigur ca ingredientele sunt toate romanesti :P

Portii: 4
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: medie

Am folosit:
  • 600 g carne tocata, 2 conserve fasole, 1 legatura ceapa verde, 2-3 catei de usturoi, 1 cutie rosii in bulion, 1 morcov, 1 ardei kapia, 1 lingurita fulgi de ardei iute, 1 ceasca apa, 1/2 lingurita oregano, 1/4 lingurita cimbru, 1/4 lingurita busuioc, 1 legatura patrunjel, sare, piper, 2 lingurite ulei de masline.
Intr-o cratita se pun la incins 2 lingurite ulei de masline.

Se pune morcovul dat pe razatoare, ardeiul tocat cuburi si cateii de usturoi maruntiti.

Se calesc timp de 5-7 minute, la foc mic.

Se adauga carnea tocata si o ceasca cu apa. Se acopera cu capac si se lasa pe foc mic 10-15 minute.

Se pune ceapa verde tocata, se adauga rosiile in bulion si condimentele.

Se lasa inca 15 minute. Apoi se adauga fasolea (eu am luat o conserva fasole rosie si una fasole alba in sos tomat) si se mai lasa 10 minute.

La final se pune patrunjelul tocat.

Pofta buna!

2 Response to "Chilli con carne"

  1. Unknown says:

    E foarte gustoasa si arata foarte bine;am facut si eu dar nu am indraznit s-o mai postez pe blog pentru ca nu stiai ce este in farfurie!!!
    Sarbatori fericite draga mea!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Lulu!

    Sarbatori fericite si numai bine! Te pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.