Pancakes cu gem de zmeura si Miez de lapte


Este sezonul zmeurei si trebuie sa profitam de ea din plin. Am facut deja cateva bunatati cu ea si mai urmeaza sa testez cateva retete noi in aceasta perioada.

Daca ati fost harnicuti si ati preparat gem de zmeura, treaba merge foarte simplu si ne ramane doar sa pregatim clatitele pufoase :)

Desigur, merge pus pe clatite si gem cumparat, in lipsa de altceva :) Nu uitati si de branzica fina, Miez de lapte, de la Delaco.

Am folosit (4 portii):
  • Pt clatite: 4 oua, 2 linguri zahar pudra, 30 g unt moale, 6 linguri faina, 100 ml lapte dulce, 1/2 plic praf de copt, 1 esenta de vanilie, un praf de sare, 1/2 lingurita pudra de scortisoara.
  • Pt topping si servire: gem de zmeura, branzica Miez de lapte.

Intr-un bol mare am batut cu un tel cele 4 oua cu un praf de sare. Nu trebuie batute foarte mult, doar cat sa se omogenizeze.

Am adaugat laptele, untul moale, esenta si am batut din nou pana s-au amestecat bine.

Am adaugat faina impreuna cu praful de copt. Compozitia incepe sa devina consistenta pe masura ce adaugam faina. 

Am incins bine o tigaie antiaderenta pentru clatite. Tigaia mea este special pentru clatite, este destul de mare, asa ca am copt cate 2-3 clatitute in acelasi timp.

Am pus pentru fiecare clatita cam 2 linguri de compozitie. Nu este nevoie sa o intindem fiindca se lasa ea usor, atat cat este nevoie.

Clatitele pufoase se coc foarte repede, asa ca dupa aprox 1 minut le intoarcem pe cealalta parte si mai lasam putin pana devin aurii.

Eu am ales sa le pun ca topping gem de zmeura si bucatele individuale de branzica Miez de lapte natur. Merg bine si cu sirop de fructe, cu miere si nuci. Cu fructe proaspete, orice va place mai mult.

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Pancakes cu gem de zmeura si Miez de lapte"

  1. Delicioase!

    Cum brinzica din asta nu am mincat niciodata, vin la tine la o portie mica de pancakes, dar vreau si gem de zmeura ca sa ma ling pe mustati ca un pisic mic... Pupici !

    Danutza says:

    Merci mult Andreea! Au fost :D

    Pup :*

    Danutza says:

    Daniela, te astept cu mare drag! Am si zmeura proaspata, am si gem, pe alese :D

    Pupici :*

    Mmmm,zmeura preferata mea!!o bunatate ai facut aici!!

    Mmm cu zmeura...Tare bune!!!

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy! Pup :*

    Danutza says:

    Lubita, multumesc! Sa stii ca e si preferata mea! Te pup :*

    Cristina says:

    Delicioase!!! Te invit si eu sambata la o portie!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Cu mare placere ma prezint la o portie de pancakes :*

    Nu am incercat niciodata miez de lapte, dar pare gustos!

    Danutza says:

    Laura, mie imi place :) Si merge bine cu deserturi de acest gen :)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.