Rulouri de zucchini cu branza de capra


Tot din seria bunatatilor cu branzeturi Delaco, va aduc astazi o reteta cu branza de capra cremoasa.

O gustare sanatoasa si foarte buna care merita incercata: rulouri de zucchini cu branza de capra.

Eu nu sunt cel mai mare fan al branzei de capra, adica imi place dar mananc mai rar. Insa in combinatie cu zucchini cred ca e cea mai buna, am descoperit ca asa imi place cel mai mult. 

Branzica de capra Delaco este foarte fina si cremoasa, fiind disponibila in varianta natur sau cu verdeturi. In afara de aceste rulouri am incercat-o si in salata sau in sandvisuri.
 Am folosit:
  • 1 zucchini, 1 cutie branza de capra cremoasa, 1-2 linguri ulei de masline, chilli cu sare de mare, cateva seminte susan.

Eu am folosit zucchini, posibil merge si un dovlecel normal, dar sa fie micut, fara seminte.

L-am spalat bine, l-am taiat felii subtiri pe lung.

In incins grill-ul si am asezat pe el feliile de zucchini. Le-am lasat foarte putin pe fiecare parte, doar cat sa prinda o nuanta aurie.

Am taiat branza de capra felii. Pentru ca erau maricele, le-am taiat pe fiecare in jumatate.

Am rulat cate o jumatate de felie de branza de capra intr-o felie lunga de zucchini si am prins cu scobitori. Nu e musai, fiindca feliile de zucchini sunt subtiri si stau bine rulate, insa scobitorile ne ajuta sa le servim :)

Am asezat mini rulourile pe farfurie, am stropit cu putin ulei de masline, am rasnit sare de mare cu chilli si am presarat cateva seminte de susan peste ele.

Este un aperitiv rapid, usor, rafinat si mai ales, super gustos! 


Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Rulouri de zucchini cu branza de capra"

  1. delicioase, imi plac mult!

    Danutza says:

    Merci Teo!!
    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.