Delaco - Fan Branza


Nu mai este un secret ca sunt Fan Branza si ca o consum si o folosesc cu placere in numeroase retete si preparate!

Delaco este intotdeauna prima mea alegere atunci cand vreau branzeturi bune, gustoase, sanatoase pentru mine si familia mea!

Au o varietate mare de branzeturi delicioase, ideale pentru a prepara diverse combinatii si a le imbina cu numeroase alte arome.

Sunt branzeturi ideale in salate, aperitive, gustari, deserturi si feluri principale.

Cascavalul sau mozzarella merg de minune peste o pizza fierbinte, branzica Miez de lapte este super gustoasa in combinatie cu fructe, intr-o salata proaspata de legume sau in deserturi cremoase, branza de capra cremoasa este ideala pentru aperitive si gustari savuroase, poti prepara cel mai delicios Tiramisu cu mascarpone, iar la micul dejun servim cafeluta alaturi de un sandvis cu cascaval afumat de senvis sau tartine cu o portie de Ceva Fin.

Miez de Lapte a fost declarat Produsul anului si a primit premiul pentru cel mai inovativ produs in categoria branzeturi!

Eu am primit si in acest an un cadou foarte gustos de la Delaco, la fel ca si anul trecut!

A sosit la fix, la inceput de saptamana ca sa am spor la bucatarit! Este si un frumos cadou pentru ziua mea! :)






Multumesc Delaco pentru produsele minunate, pentru cadourile primite si pentru increderea intr-o colaborare cu Retete gustoase si garnisite!


Urmeaza pe blog o multime de retete gustoase cu branzeturile Delaco, asa ca va astept sa le savuram impreuna!

0 Response to "Delaco - Fan Branza"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.