Cosulete cu crema de branza si verdeata

By http://retetegg.blogspot.ro/

Continuam marea aventura in bucatarie de sarbatori, cu un aperitiv simplu si gustos, care a stat pe masa noastra de Craciun, alaturi de alte bunatati "d-ale porcului" si a fost bine venit pentru ca aveam nevoie si de ceva mai light.

Cu siguranta il voi avea si pe masa de Revelion, fiindca e foarte usor de pregatit, rapid si buun. Eu am numit acest aperitiv: cosulete cu crema de branza si verdeata, dar voi in functie de inspiratie si de dorinte ii puteti spune oricum si va puteti juca putin cu aspectul :)

Am folosit (pentru 9 cosulete):
  • 1/2 pachet aluat congelat (un pachet are 2 foi si eu am folosit numai una), 300 g branza proaspata, 2-3 linguri smantana, 1 lingurita sare, 1 lingurita boia dulce, piper, oregano, busuioc (macinate), 1 leg. ceapa verde, 1/2 leg patrunjel, 1/2 leg marar, seminte de mas si susan optional.

Am decongelat aluatul la temperatura camerei si am intins una din foi pe masa de lucru.

Am taiat cu ajutorul unei forme rotunde 9 cercuri.

Eu am copt aluatul in formele pentru briose asa ca a avut aspectul unor cosulete, dar e ok si daca il taiati simplu cu forma sau pahar si il coaceti in tava.

Daca vreti cosulete, intindeti usor aluatul pe marginile formei de briosa. Aluatul trebuie intepat in 2-3 locuri cu o furculita. In fiecare cosulet punem o hartiuta mica de copt si pe ea cateva boabe de fasole (sau de orez am avut eu) si astfel evitati sa se ridice mijlocul aluatului.

Am pus tava la cuptor la foc mic, 10-15 min. La mine a mers repede fiind tava cu cate 6 forme de briosa, dar chiar daca sunt forme individuale le punem impreuna in cuptor ca sa nu coacem mai multe serii.

Am scos cosuletele din forme si le-am lasat sa se raceasca.

Intre timp am amestecat branza cu smantana, verdeturile taiate marunt si condimentele.

Am umplut fiecare cosulet de aluat cu 2-3 lingurite de crema de branza si verdeturi, apoi am decorat cu seminte de mac, susan si frunze de patrunjel.

Un aperitiv excelent pentru o masa festiva! Merita sa-l incercati! 

4 Response to "Cosulete cu crema de branza si verdeata"

  1. Favoritele mele<3

    Danutza says:

    Daa, si mie imi plac foarte mult :) Pup:*

    Simona says:

    Desi un pic cu intarziere... cu mare drag iti urez Sarbatori fericite si un An Nou plin de realizari!!
    Pupici dulci!

    Danutza says:

    Multumesc asemenea, draga mea! Sarbatori frumoase si un an nou minunat!
    Pupici :*:*:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.