Snitel vienez


In topul preferintelor mele se afla snitelul, fie el din carne de pui, porc, vita sau curcan. De obicei il pregatesc rapid dat doar prin faina si ou, dar de aceasta data am folosit reteta de snitel vienez a Sandei Marin si crusta snitelului mi-a placut la nebunie.

Am folosit:
  • muschi de porc (sau pulpa fara grasime) aprox 1 kg, 3 oua, 6 linguri faina, 6-7 linguri pesmet, boia dulce, piper, sare, ulei pt prajit.

Am taiat muschiul de porc in felii de-a curmezisul fibrei. Sanda Marin zice ca asta-i una din conditii ca snitelul sa iasa ok.

Feliile le-am taiat destul de subtiri si le-am mai batut putin cu ciocanul pt carne.

Le-am condimentat cu sare si piper.

Intr-un bol am amestecat ouale cu un praf de sare, iar pe alte 2 farfurii am pus faina si pesmetul amestecat cu 1 lingurita de boia dulce.

Am incins bine uleiul intr-o tigaie.

Am trecut fiecare felie de carne prin faina, ou si pesmet si am pus in uleiul incins sa se prajeasca.

Am lasat sa se rumeneasca bine pe ambele parti, apoi am scos snitelele pe un servet sa se scurga grasimea in surplus.

Le-am servit cu piure de cartofi si gogosari cu sos de rosii.

Sunt excelente, crocante in exterior si fragede in interior!

Pofta buna si gatiti cu spor!

19 Response to "Snitel vienez"

  1. Haplea says:

    Imi place foarte mult snitelul vienez!

    Danutza says:

    Si mie :) De fapt imi place snitelul in general,dar cu aceasta crusta e super buun :D
    Merci pt vizita :*

    Danutza, that Zchnitzel looks really good!

    Unknown says:

    O bunatate de snitel, imi place tare mult! Pupici

    Danutza says:

    Thank you so much, Marina! :*

    Danutza says:

    Merci mult Paula! Pupici :*

    Simona says:

    De mult n-am mai facut un snitel de porc.. Foarte bun!!

    Danutza says:

    Simo, acum e momentul ca vin sarbatorile, taiatul porcului :)) Pup:*

    Nici nu mai tin minte de cand nu am facut snitel.Pot servi de la tine?Pupici!

    Adina says:

    Ai venit la fasolea mea cand tu servesti snitel?:)
    Bun-bun!:)

    Mmm,ce-mi plac snitelele de ori ce fel!!

    Danutza says:

    Mihaela, serveste cu mare drag! Pupici:*

    Danutza says:

    Pai cum sa lipsesc eu de la fasole, doar e preferata mea :))
    Pup:*

    Danutza says:

    Lulu, si mie la fel :D Pup:*

    Atat de bun ...

    Hmmm, ce bine arata... O fi el vienez, dar e snitel din porc romanesc... Vreau si eu un snitel dar cu tot cu garnitura de gogosari... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, crusta-i vieneza, porcu romanesc :))
    Te pup si-l trimit pe Mos Nicolae la tine cu snitele si gogosari :*

    Ooo ce deliciosenie! Vreau si eu o bucata ca mi-ai facut pofta! :D

    Danutza says:

    Multumesc Alina! Cu mare drag :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.