Tort cu pere si frisca

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi ne-am rasfatat cu un tort delicios si foarte simplu, dar mai ales foarte colorat si vesel.

Luni este ziua iubitului meu, asa ca azi am sarbatorit in familie cu o salata de ciuperci, apoi un pui umplut cu mere, garnisit cu piure de cartofi si-o salata de varza, iar la final un tort light cu pere :)

Am folosit:
  • 1 blat de tort (reteta), 500 g frisca, sucul de la un compot de pere (eventual si fructele), 5 pere dulci si zemoase, bombonele colorate pt decor (nu e musai dar sunt frumusele).

Blatul de tort l-am taiat in 3 felii orizontale.

Am asezat prima felie pe platou, am insiropat-o cu suc de compot, apoi am pus frisca si felii de pere (daca nu aveti pere proaspete le folositi pe cele din compot).

Am continuat la fel cu urmatorul strat.

Am imbracat totul in frisca si am asezat pe el multe bombonele de decor colorate. L-am pus la frigider 3-4 ore inainte de servire.

Este foarte vesel, dar si foarte gustos si racoritor!

10 Response to "Tort cu pere si frisca"


  1. "La multi ani"sarbatoritului.Sa fiti fericiti!
    Tortul este foarte frumos.
    Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc frumos, draga mea!

    Asta-i tortul facut la repezeala, maine mai am unul de facut, cel oficial :)) Sper sa fie mai frumos :)

    Pupici!

    Unknown says:

    Ce tort frumos!!! La multi ani sarbatoritului!

    La multi ani sarbatoritului ! Sa fiti fericiti, sa va iubiti mereu, iar viata impreuna sa va fie dulce si colorata, precum tortuletul din imagine !

    Danutza says:

    Multumesc mult!! Am sa-i transmit urarile :)

    Pup!:*

    Danutza says:

    Daniela, sa te auda D-zeu si sa avem numai zile colorate :)

    Multumesc! Pup :*:*

    La multi ani sanatosi si frumosi sarbatoritului!

    Danutza says:

    Multumim frumos Medi! Pupici :*

    Simona says:

    La Multi Ani!! Sa fi-ti fericiti si sa va iubiti mult! :)
    Tortul este foarte frumos... vesel si delicios!
    Pupici

    Danutza says:

    Multumim din suflet Simona! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.