Chiftele de vinete la cuptor


Pentru ca a venit primavara si vrem sa avem in meniu mancaruri mai usoare si mai sanatoase, va recomand sa incercati aceste chiftele de vinete pe care in loc sa le prajiti, le coaceti.

Daca aveti vinete deja coapte si puse la congelator, treaba merge foarte repede :)

Am folosit:
  • 1 kg vinete coapte, 2 oua, 1 ceapa, 3 catei de usturoi, 3-4 linguri pesmet, patrunjel si marar verde, maghiran uscat maruntit, boia dulce, pudra ghimbir, piper macinat, sare, seminte susan.

Eu am avut vinetele coapte si congelate, asa ca le-am scos cu o seara inainte din congelator si le-am lasat la dezghetat si scurs.

Le-am tocat foarte fin in robot. Apoi le-am pus intr-un bol.

Am tocat fin ceapa si usturoiul si le-am pus peste vinete.

Am adaugat condimente, oua, verdeturi si pesmet.

Am amestecat bine si apoi am format chiftelute.

Le-am trecut prin seminte de susan si le-am asezat in tava pe hartie de copt.

Am pus tava in cuptorul preincalzit, la foc mediu, 1/2 ora pana la 40 minute in functie de cuptor.

Le-am servit cu sos de rosii proaspat si cu orez indian

Merg foarte bine si in post, daca nu adaugati oua in compozitie.


Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Chiftele de vinete la cuptor"

  1. Simona says:

    Bune or fi.. :)

    Danutza says:

    Bune si mai sanatoase:) Pe cele din carne le prajesc in general, da astea de legume absorb mult ulei si asa la cuptor au iesit mai bune :D

    Pup:*

    Si frumoase si sanatoase, nici nu-mi pot dori altceva.
    Pup

    Unknown says:

    Delicioase chiftelutele tale, si eu le fac tot la cuptor ;) Pup

    Interesant ... Chiar azi mi s-au oprit ochii pe niste vinete in congelator si ma tot gandeam cum sa le prepar , asa ca ideea a venit de la tine , Danutza ... sper sa ne si placa .
    Wk frumos !

    Danutza says:

    Multumesc mult Alina! Pupici:*

    Danutza says:

    Paula, multumesc mult! Eu nu prea am rabdare de obicei sa le astept sa se coaca si le pun repede la prajit, dar incerc in ultima vreme sa mananc mai sanatos :D

    Pupici:*

    Danutza says:

    Diana, eu anul trecut pe final de vara si toata toamna mi-am umplut tot congelatorul cu vinete coapte, dar ai mei nu prea au mai vrut anul asta nici salata, zacusca am deja, asa ca incerc sa inventez ceva nou, ca sa-mi golesc usor congelatorul :)

    Acum daca il intrebi pe al meu, o sa-ti spuna ca nu sunt cine stie ce, ca doar leguma lui preferata e carnita, dar eu zic ca merg foarte bine la o cina usoara ;)

    Pupici :*

    Haplea says:

    Trebuie sa incerc reteta!!!

    Danutza says:

    Musai :) ;)

    Cristina says:

    O idee f buna!

    Danutza says:

    Multumesc Cristina :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.