Pulpa de curcan cu sos taranesc


O reteta simpla, gustoasa si de weekend, cu legumele bune care inca se mai gasesc in piata si cu pulpa de curcan.

Eu nu am luat o pulpa intreaga ci 2 bucati de pulpa dezosata si fara piele. Am avut noroc sa arate la fel de bine ca si pieptul, asa ca am gatit-o foarte usor, intr-un sos delicios de legume.

Am decis sa folosesc pentru aceasta reteta cuptorul, fiindca acum deja e mai racoare si afara si in casa :)

Am folosit:
  • 600 g pulpa de curcan dezosata si fara piele, 2 ardei grasi, 1 ardei kapia, 3 rosii, 1 ceapa, 3-4 catei de usturoi, busuioc, oregano, coaja de la 1 lime, sare, piper, 2-3 linguri ulei, boia dulce, 1/2 lingurita pasta de ardei iute (optional).
Pulpa de curcan am luat-o deja portionata, asa ca am avut 2 bucati a cate 300 g aprox.

Am spalat carnea, am scurs-o de apa si am pus-o intr-o tava unsa cu ulei.

Deasupra am pus condimentele, apoi legumele taiate julienne. Usturoiul l-am pus cam la jumatatea timpului de coacere.

Daca rosiile nu sunt suficient de zemoase, mai puteti adauga o ceasca de apa.

Punem in cuptor la foc mediu si lasam aprox 1 ora, timp in care nu uitam sa intoarcem o data carnea pe cealalta parte si sa punem usturoiul si coaja de lime. Am pus coaja de lime pentru ca imi place foarte mult aroma ei, a fost o alegere personala, voi puneti doar daca va place  :)

Este posibil in functie de cuptor sa mai scada sau sa creasca timpul de coacere cu cca 5 min.

Carnea trebuie la final sa fie frageda si plina de arome. O servim cu mult sos si cu busuioc proaspat.


Pofta buna si gatiti cu spor!

11 Response to "Pulpa de curcan cu sos taranesc"

  1. O mancare tare gustoasa!
    Pup!

    Danutza says:

    Asa este, multumesc mult!

    Pupici :*

    Unknown says:

    Ce bine arata, iar mirosul cred ca e o nebunie! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult, Paula! Pupici :*

    Unknown says:

    Ce bun mai e sosul asta taranesc!!eu as manca asa ceva cu mamaliguta!!
    Pupici Danuta!!

    Simona says:

    N-as refuza deloc o portie!!
    Pup

    Danutza says:

    Lulu, merge tare bine cu mamaliguta, ai dreptate ;)

    Pupici:*

    Danutza says:

    Simona, esti invitata mea la masa :) Pupici :*

    Haplea says:

    Foarte bun!!

    Foarte bun!!

    Danutza says:

    Haplea, Andreea, multumesc mult! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.