Clatite cu branza si verdeata - la cuptor


By http://retetegg.blogspot.ro/

De obicei servim clatitele la desert, cu diverse umpluturi, insa ne plac foarte mult si clatitele umplute cu pui si legume sau in varianta de fata, clatite cu branza si verdeata, gratinate in cuptor.

In general clatitele sunt foarte practice si uneori putem sa avem gata in acelasi timp si felul principal si desertul :) Putem sa umplem cateva cu branza si verdeturi sau cu ciuperci si carne si sa le punem in cuptor la gratinat cateva minute, iar in timpul in care asteptam sa fie gata, putem sa coacem (din acelasi aluat) alte cateva clatite pe care le servim la desert cu ciocolata si sos de capsuni sau cu oricare alta umplutura :)

Dar sa revenim la cele pregatite de mine. Sunt usor de pregatit, maxim de gustoase si delicioase :)

Am folosit:
  • Pt clatite: 4 oua, 400 ml apa minerala, un praf de sare, faina;
  • Pt umplutura: 200 g branza feta, 300 g branza proaspata de vaci, 1 lingura de smantana, 1 lingurita de sare (branza mea nu prea a fost sarata), 1 legatura de ceapa verde, 1/2 legatura de marar, 1/2 leg de patrunjel, piper macinat (direct din rasnita cu piper mozaic), 1/2 lingurita boia dulce, 1/2 lingurita oregano, 1/2 lingurita verdeturi de Provence;
  • Pt gratinat: 2 oua, 3 linguri de smantana, un praf de sare, 1 lingurita oregano si busuioc, 3 lingurite ulei de masline.
Am preparat aluatul de clatite din oua, apa minerala, un praf de sare si faina cat sa devina compozitia consistenta.

Am copt clatitele in tigaia mea antiaderenta special pt clatite (pe care v-am prezentat-o aici) si l-am pus pe o farfurie sa se raceasca putin.

Intre timp am pregatit umplutura din branza feta maruntita cu o furculita, branza proaspata de vaci, smantana, sare si verdeturile tocate marunt. Am condimentat si am omogenizat bine amestecul.

Am pus pe fiecare clatita o cantitate generoasa de umplutura de branza si verdeturi si am impaturit clatitele ca in fotografia de mai sus. E recomandat sa le rulam in asa fel incat sa nu iasa umplutura din ele in timpul coacerii.

Am uns o tava cu ulei de masline si am asezat clatitele una langa cealalta (eu l-am inghesuit putin :D).

Am adaugat peste ele 2 oua batute bine si amestecate cu smantana si sare. Deasupra am pus oregano si busuioc.

Am pus tava la cuptorul bine incins si am lasat aprox. 25 de minute.

Am lasat sa se raceasca putin si apoi am servit! Super gustoase si cremoase!

Pofta buna si gatiti cu spor!

15 Response to "Clatite cu branza si verdeata - la cuptor"

  1. Delicioase... O portie mica pentru prinz, mai ai ?! Iar ma supara pisicul tau, se ia la intrecere cu mine... Spune-i ca am fost secretara 15 ani si ma pricep sa scriu repede...hi, hi... Pupici !

    La prima ara am facut clatite pentru Diana.
    Eu servesc una de la tine pentru ca sunt cu branza.
    te pup!

    Delicioase!!

    mirela says:

    Ce pofta mi-ai facut!!!vin la tine!!!!pupp!!

    Danutza says:

    Daniela, vad eu ca e intrecere mare intre voi :)) El e mic si ii place sa imite :))

    Pup si te astept la masa! :*

    Danutza says:

    Mihaela, clatitele sunt bune la orice ora .. eu nu refuz nici noaptea daca imi da cineva :))

    Pup si te servesc cu drag!

    Danutza says:

    Merci mult, Lulu! :*

    Danutza says:

    Mirela, te astept cu mare drag! Pup :*

    Stefy says:

    arata yamy-yamy!!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Chiar au fost yummy :D Pup!

    Unknown says:

    Delicioase sunt clatitele astea Danutza! Pupici

    Ce minunatie! N-am facut niciodata asa ceva. Abia astept sa incerc. Pup!

    Danutza says:

    Multumesc Rita! Eu am facut acum cateva luni cannelloni cu o umplutura asemanatoare si pt ca ne-au placut asa de mult m-am gandit sa o incerc si in combinatie cu clatite (care oricum ne plac foarte mult) ... rezultatul e taree bun!

    Pupici :*

    Maria says:

    Ne-ai pregatit niste clatite super delicioase :)! Imi place reteta:X!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Maria! Pup cu drag:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.