Fursecuri cu gem



Si azi tot cu fursecuri va intampin, ca am facut asa de multe de sarbatori incat parca nu se mai termina postarile despre ele :)

Azi, fursecuri cu gem, bune, usor de pregatit, economice ... ideale cand avem pofta de ceva dulce.

Eu le-am facut cu gem fiindca aveam destule cu cioco si glazura, insa ele merg umplute cu orice va place: o crema acrisoara de lamaie, crema de ciocolata, crema caramel etc.

Am folosit:
  • 250 g margarina pt prajituri, 2 oua, 150 g zahar pudra, 100 ml lapte, 1 plic praf de copt, 1 lingura otet, un praf de sare, esenta de vanilie, faina (aprox 350 - 370 g  + cateva linguri pt masa de lucru), gem de gutui, zahar pudra.
Intr-un bol am pus margarina si zaharul si le-am amestecat bine.

Am adaugat apoi ouale, laptele, esenta, praful de sare si praful de copt stins cu otet.

Am amestecat din nou. In acest stadiu compozitia este destul de lichida.

Am pus faina si am continuat sa framant pana cand am obtinut un aluat tare, dar usor de modelat.

Este posibil sa intre chiar mai mult de 350 g de faina...eu nu am masurat-o exact.

Am lasat aluatul la frigider 20 de minute. Nu e musai, dar in general e bine sa-l lasati.

L-am impartit in 4 bucati. Am modelat din fiecare bucata o foaie pe masa infainata, apoi am taiat cercuri cu o forma (sau cu paharul).

Am copt fursecurile, pe hartie de copt asezata in tava, la foc mic 25 de minute.
Le-am lasat la racit si apoi le-am lipit cate 2 cu gem. Le-am pudrat cu zahar.

Sunt fursecuri fragede si delicioase si raman perfecte chiar si cateva zile. Merg de minune cu o cana de lapte cald, o cafeluta sau un cappuccino.

Pofta buna si gatiti cu spor!

14 Response to "Fursecuri cu gem"

  1. Ils sont superbes tes biscuits sa me plait beaucoup, j'emporte la recette avec moi.

    Bisous et merci pour cette belle gourmandise

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! C'est un plaisir!

    Bisous:*

    Rapid de facut,dar mai rapid de mancat,asa-i!Te pup!

    Danutza says:

    Mihaela, eu sunt prima la mancat :))
    Pupici :*

    Arata delicios!!!!!!!

    Danutza says:

    Merci mult Lavi :*

    Simona says:

    ce frumos stau ele asezate.. cred ca pe mine ma asteapta! :)

    Apetisante!
    Seara buna!

    Danutza says:

    Simo, cu siguranta te asteapta sa le savurezi :D Pup:*

    Danutza says:

    Merci mult Medi :* Pup

    Pastraza si pentru mine cateva. Sunt delicioase!

    Danutza says:

    Cu mare drag, Alina! Pup:*

    Aurica says:

    ce bine poate sa arate, nici nu zici ca sunt fursecuri, ci un fel de gogosi sandwich-uri, dar oricum sunt delicioase si mi-au facut pofta numai privind poza :D

    Danutza says:

    Multumesc mult! :*

    Sunt foarte fragede si cu gemul dulce-acrisor...mmm :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.