Prajitura cu branza dulce si cirese

Stiu ca v-a placut pandispanul meu cu cirese, asa ca astazi va prezint o reteta care are la baza pandispanul pufos, trasformat intr-o prajitura delicioasa cu o fina crema de branza vanilata.

E usor, delicat, de vara, racoros ... desertul perfect! :)

Am folosit:
  • Crema de branza: 500 g branza proaspata, 100 g zahar pudra, 2 linguri lapte, 1 esenta de vanilie, zahar vanilat.
Pandispanul il pregatim dupa reteta de aici: http://retetegg.blogspot.ro/2013/06/pandispan-cu-cirese.html . Il lasam sa se raceasca bine.

Pregatim crema de branza din branza proaspata, 100 g zahar pudra, 2 linguri lapte, 1 esenta de vanilie si zahar vanilat. Omogenizam bine si punem 10 minute la frigider.

Taiem pandispanul in doua pe orizontala si il umplem cu crema de branza.

Pudram tot pandispanul cu zahar, punem la frigider si servim dupa 1-2 ore.

Se poate insiropa, daca va place mai moale, eu l-am preferat neinsiropat.

Prin crema de branza se pot pune cirese, iar decorul poate sa fie si el cu cirese. Eu am considerat ca sunt suficiente deja in blat :)

Pofta buna si weekend frumos!

12 Response to "Prajitura cu branza dulce si cirese"

  1. Facem schim de-o praji cu cirese:)? Ca a mea e fara branza....

    Danutza says:

    Sigur ca da, Teo! Prajiturica ta arata tare bine ;) Pup:*

    Mmm ce mult imi place. Fur si eu o bucatica. Pup Dana!

    Simona says:

    O fata noua data unui pandispan! Te felicit ptr idee!
    Pup

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy! Cu mare drag te servesc! :* Pupici!

    Danutza says:

    Simona, initial am zis ca fac o praji cu branza, apoi m-am razgandit si am facut pandispanul asta bun, asa ca l-am adaptat cumva sa folosesc totusi si branza pe care o cumparasem :)

    In final a iesit cea mai buna praji cu branza :)) Pupici :*

    mmmm,e buna tare!!!cand nu te astepti,atunci sare iepurele din caciula...!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Cam asa este, cele mai bune deserturi imi ies in general atunci cand nu ma agit prea tare cu gandul la ce voi face :D De sarbatori le ratez cel mai des, fiindca imi fac planuri prea mari si nu-mi iese nimic asa cum as vrea :)

    Pup :*

    Asta-i tortulet in toata regula... Mai ai o feliuta si pentru un vizitator nocturn ?! Pupici ... Iar scrie pisicul in acelasi ritm cu mine.

    Danutza says:

    A iesit un mic tortulet, nu-i asa? :)

    Sigur ca mai am si pentru vizitatorii nocturni cate ceva pus deoparte ;)

    Pupici :*

    Anonim says:

    a esit buna prajitura
    pupici


    nicoleta

    Danutza says:

    Nicoleta, ma bucur mult ca ti-a placut! Te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.