Sos guacamole



Sosul de avocado denumit si guacamole este un sos mexican extrem de celebru in toata lumea. Desi fructul de avocado in sine nu e la fel de apetisant, dulce si gustos ca alte fructe exotice, el este ideal pentru prepararea unui sos de acest gen.

Pentru reteta de Chipotle am folosit sos guacamole, facut de mine. Nu e prima data cand fac sos guacamole si trebuie sa admit ca a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult. Mai ales ca avocado a devenit accesibil si la noi, la pret rezonabil.

De data aceasta l-am preparat fara rosii. Mi-a placut mult mai mult asa si cred ca voi ramane la varianta aceasta si pe viitor.

Portii: 2
Timp de preparare:
10 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 2 avocado, 4-5 catei de usturoi, sare, 1-2 lingurite zeama de lamaie, ulei de masline;
Curatam avocado de coaja, il taiem pe jumatate, scoatem samburele si taiem fructul in sferturi. Merge lasat si in jumatati, fiindca il pasam oricum :)

Curatam usturoiul si il punem peste avocado, intr-un bol.

Adaugam sare, zeama de lamaie si pasam bine cu blenderul vertical.

Il mai amestecam usor cu o lingura de cateva ori, stropim cu ulei de masline si servim.

Pofta buna!

4 Response to "Sos guacamole"

  1. Am ajuns si eu sa pretuiesc guacamole. Tare bun!!

    Danutza says:

    Daa, noi il servim mai ales langa carnita, ne place tare mult :P E usor, cremos si cu aroma de usturoi, il preferam in locul mujdeiului :P

    Te pup :*

    Cristina says:

    Il ador!

    Danutza says:

    Si eu!! Trebuie sa ne infiintam un club al iubitorilor de guacamole :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.