Burritos


De foarte mult timp imi doream sa fac burritos si sa mananc burritos. Am vrut ca prima data cand ii mananc sa fie facuti de mine si nu cumparati de-a gata, fiindca am mancat ani de zile shaorma si hamburger de la fast food si cand am descoperit cat de bune sunt cele facute de mine acasa am regretat ca nu le-am facut eu singura mai devreme :)

Am cautat cateva retete de burrito pe net, dar nici una nu a fost in totalitate pe placul meu, asa ca am facut o reteta oarecum inventata, cu ingrediente gustoase si pe placul meu. Voi nu e musai sa folositi toate ingredientele propuse de mine (desi garantez ca e o combinatie delicioasa), ci doar pe cele care va plac cel mai mult.

Am folosit (pt 2 portii):
  • 4 lipii tortilla, 300 g carne tocata, 3 catei de usturoi, 150 ml suc de rosii, 4-5 fire ceapa verde, 1 conserva fasole alba boabe, 1 conserva mix mexican (cu morcov, porumb, fasole rosie, mazare), 2-3 ciuperci, 2-3 linguri maioneza, chili, piper, sare.
Intr-o tigaie am incins 2 linguri de ulei si am pus in ea usturoiul tocat marunt si 2 fire de ceapa verde tocate. Am adaugat apoi carnea tocata, 100 ml suc de rosii, sare si piper. Am lasat pe foc aprox 30 de minute amestecand din cand in cand.

Intr-o alta tigaie am calit ciupercile taiate felii, apoi am pus mixul mexican si fasolea boabe. Am adaugat chili si sare.

Lipiile le-am incalzit in tigaia pt clatite. Nu e musai sa fie incalzite, dar se manevreaza mai usor asa, fiindca devin mai moi.

Am pus pe fiecare lipie putin suc de rosii (sau ketchup), apoi carnea, amestecul mexican cu fasolea si ciupercile, putina ceapa verde tocata si maioneza.

Am rulat usor marginile de tortilla peste umplutura si am legat fiecare burrito cu un fir de ceapa verde. 

Noua ne-au ajuns cate 2 burritos babani de fiecare :) Sunt super gustosi si consistenti!

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Burritos"

  1. Ce bunuti sunt!

    O portie mica si pentru mine, mai ai ?! Papa bunut, bunut... Pupici si o dupa amiaza cit mai placuta !

    Ils sont superbes, je mangerais bien deux!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci Alina! Bunuti tareee! :)

    Pup:*

    Danutza says:

    Daniela, ca de obicei ti-am pus o portie deoparte .. te asteapta un burrito baban :D

    Pupici si seara frumoasa :*

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Bisous :*

    adnia says:

    trebuie sa incerc si eu..nu stiu cand, dar e pe lista:)

    Danutza says:

    Si la mine era de mult pe lista, pana intr-o zi cand am decis ca n-are rost sa tot aman :) Si nu-mi pare rau ... e asa de bun, ca as manca mai des daca nu ar ingrasa :))

    Pup!:*

    Unknown says:

    Ce bine arata!! Mai ai si pentru mine ceva? :) Pup

    Danutza says:

    Multumesc mult, Paula! Sigur ca mai am ;)

    Pupici :*

    Simona says:

    N-am facut niciodata.. O singura data am mancat intr-un restaurant, si mi-a placut.
    Pupici

    Danutza says:

    Simo, eu am mancat doar in varianta mea si a fost foarte bun :) Mi-ar placea sa il incerc si la un restaurant cu specific mexican, cu siguranta ei au cateva condimente diferite de ce am folosit eu :)

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.