Salata de cruditati cu pui


Seara ne dorim sa mancam o masa light, dar in acelasi timp sanatoasa si gustoasa. O salata de cruditati cu bucatele de pui si seminte de susan este excelenta, alegerea potrivita!

Nu aveti nevoie de prea multe ingrediente si nici nu dureaza mult prepararea. E salata pe care as manca-o seara de seara, dar pe care n-as refuza-o nici la micul dejun :)

Am folosit:
  • 1 piept de pui (sau 2 pulpe dezosate), 3 morcovi, 2 mere, 1 radacina de telina, 1 sfecla rosie mare, 1 ceapa, patrunjel, sare, piper, ulei de masline, sucul de la 1/2 lamaie, seminte de susan.
 Eu am fiert pieptul de pui, dar merge perfect si facut pe grill. L-am tocat bucatele.

Am copt sfecla, am decojit-o si am dat-o pe razatoare.

Tot pe razatoare am dat si telina, morcovii si merele.

Am tocat ceapa fin, la fel si patrunjelul.

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol, am adaugat sare, piper, ulei de masline si sucul de la lamaie.

Am servit salata cu putin susan deasupra si cu paine coapta (sau crutoane).

Pofta buna si gatiti cu spor!

14 Response to "Salata de cruditati cu pui"

  1. Un bol si pentru mine,te rog!
    Pupici!

    Unknown says:

    Intr-adevar o mamncare usoara si numai buna pentru cina!

    Danutza says:

    Mihaela, cu mare placere! Pupici:*

    Danutza says:

    Paula, eu o prefer chiar si in locul unei fripturi :D Pup!

    Flori says:

    O salata foarte usor de facut si foarte sanatoasa! :)

    Danutza says:

    Ca bine zici Flori :) Pup:*

    Simona says:

    ce salatica buna ai facut..

    Danutza says:

    Merci mult Simo! :*

    Ma autoinvit la masa, ca mi-ai facut o pofta colorata si un dor de sfecla rosie m-a prins... Promiti ca faci o portie mica si pentru mine ?! Pupici !

    Danutza says:

    Desigur, draga mea! Pt tine cu mare drag :*:*

    Any says:

    Multumesc frumos de vizita! Numai bunatati pe-aici!

    Danutza says:

    Cu mare drag! Multumesc si eu :*

    Danutza, that's my motto for dinner: light and healthy! Great salad.

    Danutza says:

    Thank you Marina! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.