Cartofi noi cu ciuperci si bacon



Cartofii noi sunt preferatii mei. Cel mai mult imi plac prajiti si cu multa branza rasa deasupra, dar imi plac si la cuptor alaturi de alte legume sau de carnita :)

Am incercat insa o reteta noua, dintr-o revista. Si mi-a placut foarte mult. Mai ales ca eu i-am adus o mica imbunatatire, putin bacon. Cartofii noi si ciupercile merg foarte bine impreuna, iar cu bacon si marar sunt ideali. O cina sau un pranz pe cinste!

Portii: 2
Timp de preparare: 30-35 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 500 g cartofi noi, 4-6 ciuperci, 100 g bacon, 1 leg marar, sare, piper, boia dulce, oregano, chilli, 2 linguri ulei de masline.
Cartofii se spala bine si daca mai este nevoie se curata de coaja fina. Se pun intr-o oala cu apa si se fierb aprox 20 de minute. 

Se scot in apa rece, iar cei de dimensiuni mai mari se taie. Se pun la scurs cateva minute.

Intr-o tigaie se pune uleiul de masline si se lasa sa se incinda. Se pune in el baconul taiat bucatele.

Se lasa 2-3 minute, apoi se adauga ciupercile taiate, cartofii si se condimenteaza dupa gust.

Se lasa 10 -15 minute, la foc mediu, iar la final se pune mararul tocat fin.

Servim cu rosii proaspete sau cu salata.

Pofta buna!

6 Response to "Cartofi noi cu ciuperci si bacon"

  1. Stefy says:

    o reteta foarte potrivita pentru o zi de luni

    voici un petit plat qui me plait beaucoup, simple et super délicieux, bravo
    biz

    Danutza says:

    Stefy, la fix merge :) E buna si in zilele de post, daca nu-i punem bacon ;)

    Te pup :*

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth. Bisous :*

    Simona says:

    O mancarica rapida si delicioasa!!

    Danutza says:

    Merci Simo! :*

    E la fix in zilele aglomerate cand suntem "pe fuga" in bucatarie :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.