Conopidă pane















By http://retetegg.blogspot.com/

Iubitul meu mi-a spus intr-o zi ca a vazut la un coleg de serviciu conopida pane in pachetel si ca ar vrea sa incercam si noi.

Nu prea am mancat noi conopida pana acum decat in muraturi, dar anul acesta am descoperit cat de buna este si am facut 2 retete delicioase: conopida pane si salata de conopida.

Reteta de conopida pane o am de la Cristina (Diva-in-bucatarie) si vreau sa-i multumesc mult pentru ca mi-a recomandat-o!

Nu m-am asteptat sa fie atat de buna, incercam sa-mi imaginez cu ce seamana la gust, daca o sa-mi placa....iar cand am inceput sa mancam nu ne mai opream, asa de buna este!

Cat inca mai este conopida in piata incercati reteta, e excelenta!

Am folosit:
  • 1 conopida (a mea a avut 1 kg), 3 oua, 200 gr faina, 1 plic de mix pt pane, sare, ulei pt prajit.
Conopida am desfacut-o in buchetele si am spalat-o.

Am pus-o intr-o oala cu apa clocotita si sare sa fiarba timp de 5 minute, apoi am scos-o intr-o strecuratoare.

Am batut bine cele 3 oua cu un praf de sare. Am pregatit 2 farfurii, una cu faina si alta cu mix pt pane.

Am dat fiecare buchetel de conopida prin faina, ou si pane si l-am pus in ulei incins la prajit. Am intors pe fiecare parte sa se prajeasca uniform.

Am scos conopida pane pe servetele sa se absoarba grasimea in surplus.

Am servit cu mujdei de usturoi cu smantana si/ sau ketchup.

Este super extra gustoasa, merita sa o incercati!


Pofta buna!


10 Response to "Conopidă pane"

  1. cred ca a iesit tare bun. Conopida cu maioneza sa incerci, e tare buna. Cred ca se face pe principiul vinete cu maioneza, nu stiu exact cum se face, da stiu ca e buna :) Pup

    Vai ce pofta mi-ai facut.De anul trecut nu am pregatit.Te pup!

    Maya says:

    Cînd eram copila, era una dintre preferatele mele!
    O ador si acum, dar nu-mi place s-o fac :D
    Pupici.

    Danutza says:

    Raiselu' cand am zis mai sus de salata la cea cu maioneza ma refeream, dar n-am specificat ... maine sau poimaine o pun pe blog...e yum yum!Pupici!

    Danutza says:

    Dia, eu acusi am testat prima data, dar mai fac si pe viitor ca abia ne-am invatat cu bunatatea asta:)Pupici!

    Danutza says:

    Maya, ca sa fiu sincera pe deplin nu-mi plac 3 chestii in viata legate de bucatarie:(Sa fac aluaturi- fiindca ma lipesc de ele), sa fac chiftele (desi le ador) si pane-uri (le ador de asemenea), caci intreg procesul de prajire si stat langa ulei incins e chiar obositor:))Insa daca ne plac trebuie sa se sacrifice cineva sa le faca pt intreaga familie, soo..cine crezi ca se sacrifica?!:))
    Pupici!

    t says:

    daca iti place conopida tre sa mergi mai departe sa incerci si broccoli!Ador conopida pane!

    Danutza says:

    Daa, e musai sa incerc si ceva retete cu broccoli!Pup!

    Alice says:

    arata f fain
    eu nu sunt fan conopida. vad ca toata lumea a pus pe bloguri numai conopide :)) cred ca e sezon acu' :))

    poate o voi face si eu, mai ales ca arat bine si daca zici ca e de la Cristina...am incredere ))))

    Danutza says:

    Alice, nici eu nu sunt fan 100 % ca in cazul altor mancaruri, dar e foarte buna si merge testata macar in sezon!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.