Oua umplute



By http://retetegg.blogspot.com/

O idee rapida si gustoasa pentru un bufet suedez este reteta de oua umplute. Fie ele umplute cu maioneza, pateu sau pasta de peste sunt la fel de gustoase.

Ingrediente:
  • oua fierte, maioneza, sare, piper alb, frunze de patrunjel.
Ouale fierte se taie pe jumatate (pe lung).

Se scot galbenusurile care se amesteca bine cu maioneza, sare si piper alb.

Se umplu jumatatile de albusuri cu amestecul de maioneza si galbenusuri, se decoreaza cu frunze de patrunjel si se papa cu mare pofta:)

Daca doriti o alta varianta de oua umplute (fara maioneza), va recomand sa testati oua umplute cu pateu.

Yummmi!!

12 Response to "Oua umplute"

  1. Hmmm, iar te-ai petrecut cu bunatati si nu m-ai invitat... Fur un out umplut si dispar... Pupici !!!

    Danutza says:

    Daniela, esti invitata mea sa te servesti cu orice poftesti:) Pupici!

    Nici nu mai stiu de cand nu am facut.Dar sevesc de la tine.Te pup!

    Danutza says:

    Dia, serveste cat doresti:) Te pup!

    Antonina says:

    Nici nu mai stiu cand le-am facut ultima data! retetele astea simple sunt cele mai grozave.. pastreaza in ele gustul copilariei! pupici

    Danutza says:

    Si eu am retete asa de simple pe care nu stiu din ce motive ajung sa le fac destul de rar:( Pupici si seara placuta!

    Multam de aducere aminte ca nici eu nu-s mai breaza dar promit sa-mi fac curand ca mi-ai facut pofta !

    Danutza says:

    Teo, daca tot se apropie sarbatorile ai ocazia sa le faci:) Eu mi-am propus pe viitor sa testez si alte combinatii de oua umplute, ca se fac repede si dau bine la o masa festiva:)
    Seara placuta!

    Anonim says:

    simple dar delicioase !!!

    Danutza says:

    Asa-i Adina! Multumesc pt vizita!

    Cristina says:

    imi plac ouale umplute...Yammy

    Danutza says:

    Si noua Cristina! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.