Pui tirolez


Cand servesc masa in oras imi place intotdeauna sa incerc lucruri noi si diferite, pe care nu le-am gatit pana acum acasa. Ultima data am comandat pui tirolez, care desi imi suna inedit, m-a atras prin combinatia de ingrediente.

Nu e o reteta sofisticata deloc, eu am incercat sa o reproduc foarte aproape de ceea ce am servit la restaurant, doar ca am exclus baconul, care mi se parea deja prea mult :)

Am pastrat ciupercile sote si parmezanul, care in combinatie cu pieptul de pui au fost nemaipomenit de bune. 

Am folosit (2 portii):
  • 1 piept de pui (400 g), 300 g ciuperci, 100 g parmezan ras, 2-3 rosii cherry, sare de mare, piper, chilli, busuioc, oregano, 3 linguri ulei de masline, cateva fire de marar.
Pieptul de pui l-am taiat felii. Le-am spalat bine si le-am lasat sa se scurga.

Am condimentat cu sare de mare, piper proaspat rasnit, chilli, busuioc si oregano.

Am incins bine tigaia antiaderenta si am pus feliile de pui in ea.

Am rumenit usor puiul pe ambele parti.

Ciupercile le-am taiat in bucati de marime potrivita.

Am incins uleiul de masline intr-o tigaie mai mare si cand a inceput sa sfaraie am pus ciupercile.

Am sotat timp de cateva minute, timp in care am pus peste ciuperci putina sare, piper si busuioc.

Maxim 5 minute lasam ciupercile pe foc, timp in care rasucim tigaia de cateva ori sa se gateasca uniform.

Am asezat pe farfurie pieptul de pui, peste el am pus ciupercile sotate, parmezanul si marar tocat marunt.

Am asezat pe farfurie si cateva jumatati de rosii cherry care merg tare bine in combinatia asta :)

In preparatul de la restaurant erau 2 felii de bacon peste pieptul de pui, eu am preferat sa nu mai pun, desi e gustos si asa. Alegerea va apartine :P

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Pui tirolez"

  1. Buuuun "tirolezu"!!!
    Pup Danutza!!

    Danutza says:

    Chiar ca bun :D Multu' mult!

    Pupici:*

    Bun de tot!
    Pup!

    Danutza says:

    Multumesc! Pupici :*

    Dana C says:

    Bun bun!!!
    Te astept la concurs http://pusikmea.blogspot.ro/2014/02/concurs-forme-torturi.html
    Pupici!

    Danutza says:

    Multu' mult! Pupici :*

    Stefy says:

    nu stiam ca exista aceasta varianta!!! pare gustoasa!!

    Cristina says:

    Suna tare bine!

    Danutza says:

    Stefy, eu pui cu ciuperci am mai facut, dar nu chiar asa si nici cu parmezan. Si nu stiam ca-i zice tirolez :P

    Pup:*

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina :*

    Simona says:

    Bun tirolezu asta! Sunt convinsa ca-i si pe gustul meu! :)

    Danutza says:

    Multu' mult! Sunt convinsa ca-i pe gustul tau :P

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.