Salata Waldorf


Salata Waldorf este in opinia mea cam cea mai usoara salata ever. Adica si-un copil mic ar putea sa o faca (cu putin ajutor la taiat ingredientele, desigur :P ). Am vazut reteta de multe ori prin carti de bucate si reviste, pe net. Nu prea i-am dat importanta, eu fiind mereu in cautare de ceva deosebit, mai sofisticat.

Dar weekendul trecut am avut o cina speciala in 2 si-am zis ca langa un fel de mancare consistent, cu pui si fructe uscate, merge la fix o salata fresh. O salata usoara, sanatoasa si mai ales cu ingrediente putine si ieftine.

N-am facut varianta originala, cu maioneza, asta fiindca vreau sa elimin pe cat posibil tentatiile din jurul nostru, iar maioneza e una din ele. E grasa, grea si nu prea ne face bine asa ca incerc sa o inlocuiesc sau sa o elimin pe cat posibil. (No offence, dar intr-o salata cu asa ingrediente sanatoase si proaspete, maioneza parca e in plus si din alta poveste... chiar daca e light.) 

Am folosit:
  • 4-5 frunze salata verde, 2 mere ionatane, 1 telina mica, 1 mana miez de nuca, 2 linguri stafide aurii, ulei de masline, sucul de la 1 lamaie, sare de mare, piper proaspat rasnit.
Salata am taiat-o si am pus-o in bol. Peste ea am pus merele taiate felii inegale, telina taiata la fel, miezul de nuca (intreg, jumatati, sferturi) si stafidele.

Am amestecat, apoi am pus in salata sare de mare, piper, ulei de masline si suc de lamaie.

Am servit-o langa o portie delicioasa de pui cu fructe uscate, a carui reteta sper sa o postez cat mai curand :)

Desigur, voi puteti pune maioneza daca va place. Sau puteti sa adaugati alte fructe uscate (alune, caju, migdale), un morcov ras, poate putina ceapa verde. Totul tine doar de gusturile voastre :)

Pofta buna si weekend placut!

0 Response to "Salata Waldorf"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.