Retete cu creveti

By http://retetegg.blogspot.ro/

Pana acum cativa ani nici nu vroiam sa aud de creveti sau alte vietati marine :) Pestele era singurul pe care il mancam, dar si acela rar.

Am mancat prima data creveti la Ikea, intr-o salata. Erau mari, roz, proaspeti si foarte gustosi. Nici nu ma asteptam sa-mi placa de la prima incercare :) Asa ca m-am pus pe treaba si am cautat retete cu creveti.

Prima incercare a fost o salata, cu niste creveti micuti, care ne-a placut. Apoi usor, usor am incercat combinatii noi si diverse cu creveti si au ajuns in preferintele noastre. I-am servit anul trecut chiar si in noaptea de Revelion :)

In functie de timpul si cheful pe care in aveti puteti alege sa cumparati creveti gata decorticati sau ii puteti lua intregi. La noi, in Auchan, au atat creveti congelati cat si proaspeti (din pacate nu cruzi ci prefierti).

Am luat de vreo 2 ori nedecorticati si va pot spune ca nu e prea mult de munca. Dar, pentru comoditate ii prefer deja curatati, gata de gatit :)

Astazi vreau sa va propun cateva retete cu creveti pe care eu le-am incercat si care cred ca sunt cele mai bune combinatii.

Retete cu creveti











Pofta buna!

0 Response to "Retete cu creveti"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.