Cocktail White Russian



Vara, soare, plaja, piscina, mare, relaxare, cocktail! Da, astazi ne relaxam cu un cocktail rece si savuros, pe marginea piscinei!

Unul din preferatele mele, white russian! Daca va place cafeaua cu siguranta o sa-l iubiti, iar vara aceasta il veti savura cu mare placere!

Am folosit (nu am cantitati exacte):
  • rom alb, lichior de cafea, lapte rece, cuburi de gheata.
In paharele de cocktail am pus 3 cuburi de gheata, apoi rom (1/4), lichior de cafea (1/2) si lapte rece (1/4). Se pot schimba proportiile in functie de preferinte .. eu sunt iubitoare de cafea asa ca am vrut un gust intens.

Din pacate nu am reusit sa separ straturile de alcool si lapte, asa cum o fac barmanii, insa gustul a fost exact ca al celui pe care l-am baut la Varna, in vacanta :)

Ma declar foarte multumita de cocktailul meu, home made :)) Dintr-o sticla de rom si una de lichior de cafea puteti face destul de multe cocktailuri, asa ca e avantajos si la pret.


Enjoy the summer!


2 Response to "Cocktail White Russian"

  1. Unknown says:

    Tentant cocktail! O vara frumoasa si tie!

    Danutza says:

    Abia acum in august am simtit ca-i vara :) Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.