Saleuri rapide









Ce sa faci cand ai pofta sa rontai ceva si n-ai chef de stat prea mult pe la bucatarie (pentru ca raceala te cam tine la pat)? Cea mai buna solutie este sa faci niste saleuri rapide din aluat de foietaj gata de pus la cuptor si ce mai ai prin frigider.

Am folosit:
  • 1 aluat pentru foietaj, 100 gr cascaval, cateva bucati de carnaciori si piept de pui, ulei pentru uns tava.
Am decongelat partial foietajul si l-am taiat (dupa cum se vede in poze fara vreo forma anume, in general am incercat sa fie patratele si dreptunghiuri). Le-am asezat in tava unsa si am pus pe unele cascaval ras si pe altele carnaciori sau piept de pui + cascaval. Am tinut la cuptor maxim 10 min.
Le-am servit calde cu o cana de "Espresso - lapte cu cafea".
Pofta buna!

2 Response to "Saleuri rapide"

  1. nina says:

    super si eu am facut de multe ori acest preparat.

    Danutza says:

    Nina, se fac repede si usor saleurile cu aluat congelat si sunt foarte bune;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.