Retete gustoase de post

By http://retetegg.blogspot.ro/

Pentru ca a inceput postul Pastelui si pentru ca multi mi-au cerut din nou retete usoare si gustoase de post, vin in ajutorul vostru cu cateva idei.

Mancarea de post este la fel de buna si gustoasa, daca stim sa combinam intr-un mod placut ingredientele si sa o condimentam pentru un plus de gust. Deja au aparut prin piete multe verdeturi specifice primaverii, asa ca avem mai multe resurse.

Retete gustoase de post

6 Response to "Retete gustoase de post"

  1. Ce insiruire delicioasa! Mor de pofta. Mai ceva decat meniul unui restaurant. Voi studia toate retetele.

    De post si sanatoase... O portioara de sarmale vreau si eu si desert. Pupici !

    Danutza says:

    Multumesc mult Rita! Eu in general nu pot sa tin toate posturile, insa atunci cand gatesc de post vreau ca mancarea sa fie cat mai gustoasa :)

    Te pup cu drag:*

    Danutza says:

    Daniela, multumesc mult! Cam la sarmalute de post imi este si mie gandul acum...si la tocanita de ciuperci :)

    Te servesc cu drag si cu un desert dulce si bun :) Pupici:*

    Danutzule, cate idei de post mi-ai dat! Toate faine,chiar daca nu sunt de frupt!

    Danutza says:

    Teo, eu chiar as vrea sa-mi mai imbogatesc lista, cu dulciurile de post nu prea am facut experimente si e timpul sa testez :)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.