Oua in sos de rosii


By http://retetegg.blogspot.ro/

O reteta foarte usor de pregatit, simpla si rapida: oua in sos de rosii. Aveti nevoie doar de cateva ingrediente si obtineti un fel de mancare gustos si consistent.

Se poate prepara si in forme de copt individuale, fiind mult mai practica atunci cand aveti invitati. Eu am facut pentru noi si am preparat-o intr-un vas mai mare :)

Portii: 3
Timp de preparare: 20 min
Timp de coacere: 20 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 3 oua, 150 g kaizer, 1 ceapa, 2 ardei rosii copti, 400 g rosii cuburi in sos, 2 catei de usturoi, 2 linguri ulei, sare, piper, boia, busuioc uscat, 1 leg. patrunjel verde
Intr-o tigaie adanca punem uleiul. Cand sfaraie punem kaizerul, ceapa si ardeiul taiate cuburi.

Lasam 3-4 minute sa se caleasca, apoi adaugam rosiile, usturoiul si condimentele.

Lasam aprox 10 minute sa scada sosul, apoi oprim focul. Punem patrunjelul tocat marunt si amestecam.

Transferam amestecul intr-o tava, spargem deasupra ouale si bagam in cuptor pentru 20 de minute. 

Eu am folosit oua de gaina si am calculat cate un ou pentru fiecare persoana (portie). Se pot pune si oua de prepelita, caz in care dublam cantitatea.

Reteta se poate prepara si fara carne.

Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Oua in sos de rosii"

  1. hummm...... sa donne envie de manger
    bisous

    Danutza says:

    Ouuui :P

    Bisous Beth :*

    Simona says:

    de cand vreau sa fac si eu.. da` nu le mai vine randul..

    Danutza says:

    Ce dreptate ai Simo! Si eu am multe retete in plan si nu-mi fac timp sa le incerc deloc :) In general chiar astea banale se lasa asteptate :P

    Te pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.