Limonada cu portocale si lime

By http://retetegg.blogspot.ro/

Iar canicula, iar limonada. Cam acesta-i sloganul vara asta fiindca doar limonada ne mai racoreste putin.

Am incercat o noua combinatie, cu portocale si lime.

Am folosit:
  • 2 portocale mari, 1 lamaie, 1 lime (si in plus cateva felii pt decor), apa, gheata.

Am stors sucul de la fructe, l-am amestecat cu 1 pahar de apa (nu foarte mult fiindca se dilueaza si nu mai are gust intens) si am pus limonada in pahare.

Am adaugat cuburi de gheata si optional felii de lime.

Am servit imediat! 

Enjoy the summer!


15 Response to "Limonada cu portocale si lime"

  1. Cristina says:

    Azi ma hidratez la tine!

    Foarte binevenita pe caldurile acestea.Te pup!

    Danutza says:

    Cristina, te astept cu drag sa bem o limonada :D

    Danutza says:

    Mihaela, eu fara limonada rece n-as rezista ...prea mare canicula in ultimele zile ...
    Pupici!

    Stefy says:

    te asteapta un premiu la mine pe blog!!!:)

    Pentru mine sa faci vreo doi litri si sa-l tii la frigider, ca vin repejor sa ma racoresc... Yamiii, ce bine ma simt cu un paharut in fata... Pupici si o saptamina cit mai minunata !

    Danutza says:

    Multumesc mult Stefy pt premiu! Acum vin sa-l ridic! Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, te astept cu mare drag sa ne racorim la o limonada! Pupici si saptamana excelenta iti doresc!

    Adnia says:

    si eu am tot facut limonada, dar n-am apucat s-o postez inca. te pup!

    Danutza says:

    Eu pe caldura asta m-am gandit sa nu inspitesc lumea sa stea prea mult langa aragaz, asa ca ii tratez cu limonada :)) Si am fost si cam lenesa recunosc :D

    Pupici!

    Simona says:

    Tare racoritoare...
    Pup

    Danutza says:

    Asa-i Simona! Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc!

    Nu refuz deloc un pahar!

    Danutza says:

    Cu mare drag Rocsy! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.