Salată de hamsii cu ceapă





By http://retetegg.blogspot.com/
LinkE prima data cand incerc o salata cu hamsii:) De obicei mananc hamsiile prajite, dar cum iubitul meu si-a adus aminte ce salata de hamsii manca el cand era mai mic si ii era pofta, le-am preparat asa!

Se face super repede si e chiar buna (asta zic eu care nu sunt chiar un fan al pestelui in general)!

Am folosit:
  • 200 gr hamsii sarate, 1 ceapa, ulei, otet.
Eu am pus hamsiile intregi in salata, am adaugat ceapa taiata julien, ulei si otet.

Noi le-am mancat in felul urmator: am prins hamsia de mijloc, cu o mana i-am indepartat capul, coada si intestinele si apoi am scufundat-o in sosul salatei si am servit.

Foarte bun!

P.S. Azi implinim 1 an si 6 luni de blog, dar din cauza temperaturilor ridicate din weekend nu am facut nimic special pt aceasta ocazie, insa cand se mai racoreste, ma revansez:)

La multi ani si multe luni, Retetegg!

4 Response to "Salată de hamsii cu ceapă"

  1. vasi says:

    Cred ca e cea mai simpla reteta de pana acum... daca se poate numi reteta :))

    Danutza says:

    Stai pe aproape, urmeaza mega retete: de cartofi prajiti, de porumb copt si o salata de rosii cu castraveti:))
    Btw, eu prefer salata de ton!

    vasi says:

    ton cu ceapa, salata verde si cateva picaturi de zeama de lamaie :D

    Danutza says:

    Mda, si putin porumb si masline:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.