Salata de ton cu ardei si menta


Weekendul trecut am vazut la tv o reteta super interesanta pe Acasa.tv, un aperitiv cu ardei kapia, ton, menta ...o nebunie de arome :) Imediat am decis impreuna cu iubitul meu ca e cazul sa testam si noi, mai ales ca aveam multa menta proaspata.

A fost o imbinare a retetei de la tv cu ideea noastra de a transforma aperitivul in salata si a iesit o super bunatate. Va recomand sa o incercati!

Am folosit:
  • 2 cutii de ton (intreg sau maruntit), 2 ardei kapia, 3 castraveciori in otet, 1/2 ceapa, 1 ceapa verde, 1 lamaie, ulei de masline cu busuioc, sare, piper, marar, patrunjel, menta

Am taiat ardeiul kapia, curatat de seminte, si ceapa julien.

Castraveciorii i-am taiat cubulete mici.

Am tocat fin verdeturile.

Le-am pus intr-un bol.

Am scurs tonul de lichidul din conserva si l-am adaugat in bol peste celelalte ingrediente.

Am pus sare, piper, sucul de la lamaie si ulei de masline cu busuioc.

Am amestecat bine apoi am servit cu paine coapta.

Pofta buna!

10 Response to "Salata de ton cu ardei si menta"

  1. Ioana V. says:

    o s-o incerc, promit!Pup

    Stefy says:

    interesanta ideea de ton cu menta!!!

    Ce arome imbietoare aici.
    Te pup!

    Danutza says:

    Alinutza, n-o sa-ti para rau, e foarte buna;) Pup!

    Danutza says:

    Stefy, eu nu sunt foarte mare fan menta, dar in salata aceasta e super buna ...ofera o aroma deosebita:)

    Danutza says:

    Merci Mihaela! Pupici!

    Imi place tonul la nebunie. Si gatit si negatit!
    Combinatia asta este interesanta. Nu am mai intilnit-o

    Adnia says:

    ce idee excelenta pt zilele toride!

    Danutza says:

    Si eu sunt mare fan al tonului, in special in salate :) A fost ceva nou si pentru mine, imi plac provocarile care implica diverse arome :)

    Danutza says:

    Adnia, e perfecta cand vrem sa pregatim o masa rapida si usoara:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.