Pasca rapida cu ciocolata

 

De Pasti nu am facut pasca. Am avut deserturi delicioase pe masa, dar am ramas cu pofta de pasca. Cum am ajuns acasa, am planuit-o, mai ales ca am oua de tara pe care trebuie sa le consum. :)

Am vrut sa fie o pasca usoara, rapida, o reteta simpla, fara aluat. I-am adus si un element nou: ciocolata. E prima data cand fac pasca cu ciocolata si imi place la nebunie. Incercati-o si voi!

Portii: 10
Timp de preparare: 20 min
Timp de coacere: 60 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 550 g branza proaspata grasa, 6 oua, 120 g zahar, 300 g faina, 1 praf de copt, 1 esenta vanilie, 2 plicuri zahar vanilat, 100 g stafide, 100 g ciocolata, 1 lingura unt, un praf de sare.
Branza se pune intr-un bol mare si se amesteca usor cu o spatula. Se pune zaharul si zaharul vanilat si se omogenizeaza energic 2-3 minute.

Se pun apoi galbenusurile, esenta, praful de sare, faina si praful de copt. Se amesteca bine pana la omogenizare.

Albusurile se mixeaza pana devin o spuma tare si apoi se incorporeaza in amestecul de branza.

Se adauga si stafidele.

Se tapeteaza o tava cu hartie de copt, se toarna aluatul si se pune in cuptorul preincalzit, la foc mic.

Se lasa aprox 60 de minute, pana se rumeneste pe margini. Se scoate din cuptor, apoi din forma si se lasa sa se raceasca.

Ciocolata se topeste impreuna cu untul. Se pune calduta peste pasca. Se lasa la frigider cateva minute pana se intareste.

Se pot pune bucati de ciocolata sau ciocolata topita si in aluatul de pasca, daca va place mai ciocolatoasa :P

Pofta buna si gatiti cu spor!

0 Response to "Pasca rapida cu ciocolata"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.