Milkshake de capsuni


By http://retetegg.blogspot.ro/

Afara-i tare cald si ne dorim zilnic bauturi racoritoare si delicioase. De preferat si sanatoase, cu arome placute, cu fructe de sezon :)

Un milkshake de capsuni este cea mai buna alegere pentru o zi caniculara. Se prepara foarte repede si foarte simplu! Neaparat cu lapte receee si capsuni bine coapte :)

Am folosit (2 portii):
  • 1/2 litru lapte, 10 capsuni mari, optional miere (daca nu sunt capsunile dulci)
Eu am preparat milkshake-ul in blender.

Am pus capsuni si le-am pasat bine, apoi am adaugat treptat laptele si am mixat pana la omogenizare.

Daca va place mai dulce, puteti adauga cate o lingurita de miere in pahar.

Din cantitatile de mai sus iese un milkshake mai gros. Se poate adauga mai mult lapte daca nu va place consistenta.

O seara frumoasa si savuroasa va doresc!

2 Response to "Milkshake de capsuni"

  1. Magnifique je veux bien une coupe!
    Bisous

    Danutza says:

    Santé!! :)

    Bisous :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.