Oua umplute cu ciuperci


Pentru ca am avut multe oua aduse de la tara m-am tot gandit cum sa le consum. Am preparat vreo 2 prajituri, iar apoi am avut pofta si de ceva ... sarat. Asa ca am facut un platou cu oua umplute cu salata de ciuperci.

Este un aperitiv foarte gustos, mai ales ca salata de ciuperci e preferata mea. :)

Portii: 4
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 8 oua, 300 g ciuperci, 3 catei de usturoi, 2-3 felii sunca presata, 2 castraveciori murati, 1 legatura marar, 5 linguri maioneza, sare, piper, boia dulce
Ciupercile se curata, se spala si se pun la fiert in apa cu sare. Se fierb aproximativ 20-25 minute, apoi se scot intr-un vas cu apa rece si se lasa cateva minute.

Se scurg si se toaca marunt. Se pun intr-un bol.

Se toaca marunt castraveciorii, sunca si mararul, iar usturoiul se preseaza pana devine pasta.

Se adauga toate in bol, se pune maioneza si se potriveste gustul cu sare, piper si boia dulce. Se amesteca bine si se pune totul la frigider.

Ouale se fierb tari. Se lasa sa se raceasca, apoi se taie pe mijloc, pe lung cu un cutit cu lama lata (fara se le decojiti). Se introduce o lingurita umeda intre coaja si albus si se scoate usor jumatatea de ou din coaja. Nu ies toate perfecte, dar dureaza mult mai putin decojitul.

Desigur, se pot decoji si in mod clasic, apoi se taie pe jumatate.

Se scoate galbenusul si se amesteca in bol cu salata de ciuperci.

Se umplu albusurile cu salata de ciuperci, se decoreaza si se servesc.

Pofta buna!

0 Response to "Oua umplute cu ciuperci"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.