Cheesecake cu banane


Am facut de-a lungul timpului foarte multe variante de cheesecake si niciodata nu ma plictisesc sa incerc ceva nou. De aceasta data am facut un cheesecake cu banane, foarte rapid, simplu si bun.

In plus este iar varianta fara coacere, preferata mea cand n-am timp si rabdare sa stau langa cuptor :)

Este fin, cremos, cu blat crocant si foarte aromat gratie bananelor pe care nu le-am mai facut piure cum fac de obicei alte fructe, ci le-am lasat felii.

Am folosit:
  • 550 g branza dulce, 250 g biscuiti sfaramiciosi, 200 g unt, 100 g zahar pudra, 3 banane, 200 ml frisca lichida, 1 esenta de vanilie, 2 plicuri zahar vanilat, chocolate chips (pt decor).
Ca de obicei vom incepe cu blatul din biscuiti pentru care avem nevoie de biscuiti sfaramiciosi pe care ii macinam in robot. Nu trebuie sa fie macinati foarte fin.

Peste biscuiti punem untul topit, 1/2 esenta de vanilie si 1 plic zahar vanilat.

Amestecam bine pana cand se absoarbe untul topit in biscuiti, apoi intindem amestecul intr-o tava.

Eu prefer intotdeauna tava mea rotunda, pe care o tapetez cu folie de plastic.

Folositi o spatula sau o lingura sa presati blatul. Pana pregatiti crema de branza puneti tava la frigider.

Frisca lichida se bate bine, apoi se adauga peste branza dulce. Punem si zaharul pudra, cealalta jumatate din esenta de vanilie si 1 plic zahar vanilat.

Omogenizam foarte bine si punem la rece.

Peste blatul din tava, care este deja mai tare dupa 10-15 min la frigider, punem un strat de rondele de banana.

Urmeaza un strat generos de crema de branza, apoi inca unul de banane.

Incheiem cu alt strat de branza. Netezim bine suprafata prajiturii si punem tava la frigider, cel putin 4-5 ore.

Inainte de servire decoram cu felii de banana si chocolate chips.

Nu recomand sa asezati feliile de banana pe cheesecake prea devreme, fiindca se innegresc si nu mai au un aspect frumos :)

Se poate face cheesecake-ul si cu piure de banane in compozitia de branza, insa cu straturi se simte gustul mai intens.

Pofta buna si weekend minunat!

6 Response to "Cheesecake cu banane"

  1. Stefy says:

    vreau si eu o feliuta mica-mica, ca mi-e tare pofta!!

    Cat de cremoasa e!

    Danutza says:

    Stefy, cu mare drag si 2 feliute :) Pup :*

    Danutza says:

    Teo, asa e, foarte cremoasa. Branza mai grasa e cea mai buna la cheesecake, desi ingrasa mai tare :P Dar merita!
    Pup:*

    Cristina says:

    O felie as vrea si eu ;)

    Danutza says:

    Cu mare drag :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.