Platou aperitive traditionale


De Craciun am vrut sa avem pe masa si produse traditionale, ca sa intram cat mai bine in atmosfera.

Pentru aperitiv, am facut un platou cu "de toate", in general cu ceea ce ne place noua mai mult. Voi puteti sa le mai combinati, sa mai adaugati preparate care va plac si nu se regasesc aici :)

Este un platou pe care il voi avea cu siguranta si de Revelion, alaturi de alte cateva aperitive mai "sofisticate".

Pe platou s-au regasit: 
Eu le-am taiat cat mai mici pe toate ca sa nu mai fie nevoie sa 'muncim' la masa.:))

Le-am asezat pe frunze de salata, in mijloc am pus cosuletele si in jurul lor celelalte preparate, combinate cu legume si verdeturi.

Un platou ideal pentru mic dejun sau ca aperitiv la o masa festiva.

Pofta buna si spor!

4 Response to "Platou aperitive traditionale "

  1. Happy New Year 2013

    Danutza says:

    Happy New Year!!!

    Aurica says:

    imi place cum au iesit asezate pe platou si pot spune ca arata foarte sanatos si merge in orice moment, mai ales cand ai multi invitati sau si in familie, delicios ;)

    Danutza says:

    Noi l-am servit anul trecut in ziua de Craciun, la micul dejun. Mie imi plac platourile de acest gen, in general nu ma complic sa fac decoruri sofisticate, musai mancarea sa fie buna :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.