Chifteluţe cu susan











Inca din weekend imi propusesem sa fac chiftelute, dar abia astazi le-a sosit randul.
Initial am vrut sa le fac ca de obicei cu legume mai multe, carne, paine etc, insa pe parcurs mi-am schimbat ideea.

Am fost inspirata si de blogosfera (am vazut pe vreo cateva bloguri chiftelele cu susan zilele trecute) si asa au aparut si chiftelele mele cu susan, alaturi de un piure vesel. :)

Am folosit:
  • 400 gr carne de porc tocata, 1 morcov, 4 catei de usturoi, 1 ceapa, 4-5 fire de marar, 1 ou, 3 linguri de faina, sare, piper, susan, ulei pentru prajit.

Am tocat fin in robot ceapa, morcovul si usturoiul.

Am amestecat carnea cu legumele, faina, oul, sarea, piperul, mararul tocat marunt.

Pe o farfurie intinsa am pus seminte de susan.

Am format cu mana chiftelute pe care le-am trecut prin susan si le-am pus in ulei la prajit.

Le-am rumenit pe ambele parti apoi le-am scos pe un servetel.

Am servit chiftelutele cu piure de cartofi si sos de rosii (pregatit din pasta de tomate dulce, sare, oregano, busuioc si cateva linguri de apa; am fiert 5 minute si am adaugat marar tocat).

Pofta buna!

P.S. Ideea cu smiley de pe piure a venit de la Raisa, care mi-a povestit ca a papat un piure "zambaret" intr-o zi. O farfurie vesela e mult mai apetisanta:)!

10 Response to "Chifteluţe cu susan"

  1. Raisa says:

    me like it :)

    Danutza says:

    I know! Thanks:)

    violette says:

    ...cu un asa piure zambaret, cum sa nu ti se faca pofta si de niste chiftelute:)...fain de tot...

    Danutza says:

    Asa e Violette, pofta e si mai mare. Multumesc! pup

    Anonim says:

    aşa-s şi eu fără salba de chiftele:D chiar şi freza mi-ai nimerit-o:D delicios!

    Danutza says:

    Freza e elementul de baza, nu puteam sa las piure-ul zambaret "chel":)).
    Merci mult!

    Timea says:

    si mie imi plac chiftelutele cu susan. doar ca eu nu folosesc marar in nimic :)). si snitzelele sunt bune cu susan. pup

    Danutza says:

    Timea, eu ma impac bine cu toate verdeturile, cu susanul ma impac si mai bine ...cel mai mult fac pui shanghai cu el ..imi place cum devine crocant prin prajire:)Pupici!

    Aurica says:

    frumos aranjamentul cu chiftele si "smile" :D..te face sa zambesti in timp ce mananci, as manca chiftele in fiecare zi, gustoase, simple si sanatoase ..si cu susan :D

    Danutza says:

    Si mie imi plac foarte mult chiftelutele :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.