Crochete de cartofi







By http://retetegg.blogspot.com/

Zilele trecute rasfoiam cartea Sandei Marin (cand nu mai stiu ce sa gatesc mereu gasesc la ea idei) si am dat peste cateva retete super cu cartofi. Am oscilat putin intre chiftelute si crochete apoi am decis: crochete sa fie!

Sunt delicioase fie simple, fie alaturi de niste aripioare de pui rumene :)

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 250 gr branza, 2 oua, 200-300 gr faina, ghimbir, nucsoara, sare, ulei pt prajit.
Cartofii i-am fiert in coaja, apoi i-am racit putin, i-am decojit si i-am pasat.

I-am pus intr-un bol incapator si am adaugat sare, ghimbir, nucsoara, 2 linguri de faina, branza rasa si ouale batute ca pt omleta.

Am amestecat bine pana s-a legat compozitia.

Am luat cu mana aluat si l-am intins pe un tocator sub forma unui sul. Am taiat bucati de dimensiune aprox egala, le-am trecut prin faina si le-am pus la prajit in ulei incins.

Le-am scos pe un servet sa se absoarba grasimea in surplus.

Sunt delicioase si dispar repejor din farfurii:)

14 Response to "Crochete de cartofi"

  1. Uraaa... prima... mie trimite-mi niste crochete, dar punele si o jumatate de catel de usturoi... Nu ca as refuza restul bunatatilor, dar parca acum ar merge crochetele... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, le-am impachetat si le-am trimis cu drag catre tine! Pupici si weekend frumos!

    Stefy says:

    delicios!!!!

    Camelia says:

    Buna idee! Felicitari si de-abia astept sa pregatesc si eu asa ceva .Multumiri!

    Nadji says:

    Des croquettes bien appétissantes. Elles doivent être délicieuses. Je t'en prends quelques-unes.
    A très bientôt.

    Danutza says:

    merci Stefy!

    Danutza says:

    Camelia, merita incercate...sunt foarte bune :)
    Mult spor!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Nadji! Elles sont vraiment delicieuses! Bisous!

    Ioana V. says:

    ce bune trebuie sa fie dupa cum arata.....

    Danutza says:

    Merci Alinutza, eu zic ca-s super bune ...ca eu pap cu pofta oricand cartofii :)

    Emily says:

    si eu gasesc deseori salvarea in retetele ei :)
    arata bestial crochetele ♥ Pupicei

    Danutza says:

    Eu am primit cartea cadou si la inceput eram asa de incantata incat stabileam cu iubi nr unei pagini si decideam impreuna ce sa pregatim de pe pagina aia :)) Era funny:)
    Pupici :*

    Vin numaidecat!!!

    Danutza says:

    Te astept draga mea!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.