Tocanita de ciuperci







By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca suntem in post m-am gandit sa va prezint reteta mea de tocanita de ciuperci. E ideala in post alaturi de mamaliguta si ceva muraturi, dar e foarte buna si alaturi de niste ficatei (in cazul in care nu tinem post).

Azi avem varianta de baza, voi adaugati ce va place in tocanita.

Am folosit:
  • 2 cepe, 850 gr ciuperci, 3 linguri sos de rosii, 2 linguri faina, boabe de piper, foi de dafin, putina boia dulce, busuioc, cimbru, patrunjel verde, sare.
  • *optional mai putem pune ardei, morcov, etc.
Am tocat ceapa si am calit-o in putin ulei. Cand s-a rumenit am adaugat 2 pahare cu apa, condimentele si am acoperit cu un capac.

Dupa aproximativ 5 minute am adaugat ciupercile taiate si am acoperit din nou cu capac.

Cand ciupercile erau aproape gata am adaugat sosul de rosii.

La final am legat compozitia cu faina dizolvata in putina apa si am adaugat verdeata tocata.

Am servit fierbinte cu mamaliguta!

Pofta buna!

27 Response to "Tocanita de ciuperci"

  1. Eu sint innebunita dupa ciupercute, iar daca au si mamaliguta calda alaturi, trimite repede o portioara, ca mai am o gaurica in burtica... Pupici si week-end placut !

    Antonina says:

    Simplu si delicios!

    Danutza says:

    Daniela, ciupercutele s-au papat de ieri, dar nu-i bai ca facem des ciupercute in post asa ca data viitoare te trec cap de lista:) Pupici!

    Danutza says:

    Anto, chiar asa am vrut sa fie: simplu, rapid, delicios:) A iesit la fix!

    felis says:

    Arata f apetisant, mai ales pentru mine care nu refuz niciodata o mancare cu ciuperci!..

    Danutza says:

    Merci Felis! Noi suntem putin 'dependenti' de ciuperci. Le punem in multe preparate, fie proaspete, fie conserva, le avem mereu in casa:))

    Cristina says:

    Preferata mea!

    Ioana V. says:

    cat de bine arataaaaaaaaaaaaaaaaa.........

    Danutza says:

    Cristina, din ce-mi dau eu seama aici cam e preferata tuturor:) Trebuia s-o fac intr-o oala mareee si sa va invit pe toate la masa:) Data viitoare, promit!

    Danutza says:

    Alina, merci mult! Pup!

    mihai says:

    Tocanita, excelenta !
    Mamaliguta.....cauta-ma sa te invat sa o faci.

    mihai says:

    Tocanita, excelenta !
    Mamaliguta insa....
    Cauta-ma

    Danutza says:

    Mihai, multumesc! Dar ce te face sa crezi ca nu stiu sa o fac? Faptul ca e moale? Daca asta era, trebuie sa-ti spun ca noua asa ne place:) Bunica mea o taia cu ata, dar mie nu-mi place asa:) Daca e altceva, te astept sa-mi spui!

    Danutza says:

    Din pacate nu te pot cauta ca nu stiu cine esti:))

    Anonim says:

    Foarte buna,usor de pregatit.

    Danutza says:

    Multumesc! Ma bucur mult ca ti-a placut!!

    Raluca says:

    E usor de pregatit si iese delicios.

    Danutza says:

    Asa este! Merci mult Ralu:*

    rodica.marin76@yahoo.ro says:

    super!

    rodica.marin76@yahoo.ro says:

    Stiu sa fac tocanita de ciuperci,insa m-am uitat pe retete.Am facut reteta ta si a iesit super.FALICITARI!

    Danutza says:

    Multumesc Rodica! Ma bucur tare mult ca ti-a placut tocanita de ciuperci!
    Te astept sa mai incerci si alte retete. O zi frumoasa!

    rodica.marin76@yahoo.ro says:

    Scuze,am scris falicitari.Seara buna!

    Anonim says:

    Foarte bine arata!Delicios!!!

    Andrada says:

    Am facut si eu acum tocanita. De fapt, inca e pe foc. A iesit buna, dar din pacate nu am avut ciuperci decat la borcan, si nu sunt asa gustoase. Urmeaza mamaliguta acum. Oricum, sa imi fac pofta, e perfect! De fapt, poza aia mi-a facut pofta! Multumesc pentru reteta si inspiratie! O zi buna!

    Danutza says:

    Ma bucur ca ai incercat reteta! E adevarat ca sunt mai bune ciupercile proaspete, dar in lipsa lor merg bine si cele conservate;)

    Pofta buna!!

    Anonim says:

    Am facut si eu reteta asta. Delicios!!!

    Danutza says:

    Multumesc! Ma bucur tare mult ca ti-a placut!

    Este una din preferatele mele:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.