Conopida si varza rosie - murate



By http://retetegg.blogspot.com/

O combinatie excelenta, merge de minune langa fripturi sau diverse mancaruri. Soacra mea a pus muraturile in acest fel: unele butoiase cu morcovi, telina, gogonele si altele cu varza si conopida.

Gasiti reteta primei combinatii la muraturi.

La cea de varza cu conopida avem nevoie de:
  • varza rosie, conopida, sare, otet, hrean, boabe de piper.
Pentru fiecare litru de apa am pus 1 lingura de sare si una de otet.

Am pus lichidul pe foc si am fiert aproximativ 7-8 minute.

Am tocat varza, iar conopida am desfacut-o in buchetele mici.

Le-am asezat in borcane (butoiase), am pus deasupra bete de hrean si boabe de piper.

Am adaugat saramura peste varza si conopida si-am inchis ermetic butoiasele.

Am depozitat la loc racoros.



13 Response to "Conopida si varza rosie - murate"

  1. Ce culoare super are varza.Da' ce sa mai spun,toate sunt bune tare.Te pup!

    Excelenta combinatia, langa o fripturica:)

    Antonina says:

    Le visez deja langa friptura ;')

    Am apa in gura... n-am mai mincat varza murata de cind eram acasa, iar acum ca am vazut culoarea asta mi s-a facut o poftaaaa... trimite-mi vreo doua-trei borcanele...

    Danutza says:

    Dia, e o idee buna cu varza rosie, in special pentru cromatica in farfurie ... ca asa la gust e super si varza alba ... dar la aspect nu e cine stie ce:)Pup!

    Danutza says:

    Teo, chiar joi am papat o portie zdravana langa niste pulpite pe grill ...o nebunie:)

    Danutza says:

    Anto, e asa simplu ca visul sa devina realitate:)

    Danutza says:

    Daniela, noua ne-a dat soacra butoiase mai mari ca sa ne saturam:)) Esti sigura ca vrei la borcanel, asa abia se deschide pofta:) Pup!

    Anonim says:

    Arata bine.

    Anonim says:

    arata super bine si eu am facut si miau iesit.

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca ti-au iesit si ca ti-au placut! Mie imi plac foarte mult muraturile de acest gen :)

    Unknown says:

    Se vântură sau se lasă neatinse până se consumă?

    Danutza says:

    Daca pui muraturi se vantura in general, dar cand pui varza si conopida tocate e greu sa le vanturi. Se conserva si rezista foarte bine si lasate neatinse :)

    Sa ai spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.