Sondaj reţete


By http://retetegg.blogspot.com/

De curand am realizat un sondaj referitor la tipurile de retete pe care v-ar placea sa le gasiti mai des pe blog, am vrut sa vad cam ce preferinte aveti voi.

Din pacate au fost cam putine raspunsuri (in timp de o saptamana), dar sper ca la urmatorul sondaj sa fiti mai activi :)

Finalul a indicat o egalitate de voturi intre retetele traditionale si cele exotice/internationale.

Pentru cele vegetariene am avut un singur vot, lucru la care (trebuie sa recunosc) ma asteptam avand in vedere retetele care sunt general populare pe blog.

Asadar, de acum inainte vom avea pe blog atat retete traditionale cat si exotice/internationale. Eu sper sa incerc sa mentin o oarecare proportie astfel incat sa ii multumim pe toti!

Va multumesc pentru voturi, pentru parerile exprimate si pentru sustinere!

Un weekend excelent sa aveti!


2 Response to "Sondaj reţete"

  1. Adina says:

    n-am vazut sondajul,dar cred ca eu ptr internationale optam,asa ca de abia astept sa vad ce noutati ne mai aduci.

    Danutza says:

    Miti, nu-i tarziu nici acum pt o optiune:) Merci mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.