Orez sârbesc - cu pui şi ciuperci



















By http://retetegg.blogspot.com

De curand am constatat ca exista cateva site-uri care imi copiaza (fura) retetele si pozele. Stiu ca nu au bun simt sau rusine, asta e clar! Stiu ca probabil nu se opresc sa faca asta, pt ca oamenii fara bun simt asta stiu sa faca, doar! M-am decis totusi sa pun watermark pe poze, iar in curand sper sa scap de platforma blogger si sa ma mut pe site:)

Intre timp, sa ne delectam cu un orez sarbesc, facut de preferat pe seara sa nu ne "coacem" langa aragaz:)

Am folosit:
  • 400 gr orez (cu bob lung), 1 piept de pui, 10 ciuperci, 3-4 rosii, 1/2 ardei rosu, cuburi de morcov (congelat), mazare congelata (pt culoare), 2 catei de usturoi, 1 paharel de sufletul mancarii (cu gust de pui - sau cuburi concentrate de pui), ghimbir, dafin, piper boabe, sare, verdeata (optional).

Am pus orezul spalat in prealabil in apa la inmuiat.

Am taiat cuburi puiul, ciupercile felii, ardeiul cuburi mici.

Am incins o tigaie cu putin ulei si am adaugat pe rand ardeiul, mazarea, morcovul si puiul.

Am lasat pe foc 7-8 minute amestecand din cand in cand.

Am adaugat apoi ciupercile, concentratul de pui, dafin si piper.

Dupa 15 minute am pus orezul si 2 cani cu apa. Am amestecat permanent sa nu se lipeasca.

Mai adaugam apa atunci cand orezul o absoarbe.

Am pus apoi rosiile decojite taiate cuburi si usturoiul maruntit. Potrivim de sare, adaugam putin ghimbir si eventual verdeata (eu n-am avut decat marar si ai mei au zis sa nu le pun marar - deci n-am mai pus).

Cand orezul este fiert complet, oprim focul si lasam sa se raceasca putin.

Servim cu felii de castravete murat sau orice altceva doriti voi!

2 Response to "Orez sârbesc - cu pui şi ciuperci"

  1. Anonim says:

    suna f bine .. cu un singur amendament .. concentratul .. cred c supa de pui sau vita suna mult mai bine .. oricum msc pt idee am sa incerc si eu . MSC F MULT .

    Danutza says:

    Desigur, supa este mai buna si este chiar indicata, daca ai timp sa o pregatesti :)

    Mult spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.