Paste cu dovlecel şi sos de roşii









By http://retetegg.blogspot.com

Am pregatit iar paste, dar de aceasta data cu un sos super bun, o combinatie delicioasa pe care trebuie s-o incercati si voi!

Am folosit:
  • paste (eu am avut de tip cornetti), 1 dovlecel, 1/2 ceapa, 3-4 ciuperci, 150 ml sos de rosii, cateva nuci, sare, oregano, boia dulce, cascaval ras, 1 lingurita sos de soia.

Pastele le-am fiert in apa cu sare si le-am lasat la scurs.

Am tocat ceapa julien si am pus-o la calit. Am adaugat ciupercile taiate, oregano, boia, sare si 2 linguri de apa de la paste.

Cand ceapa si ciupercile s-au calit, am adaugat si dovleceii taiati rondele subtiri (eu am o razatoare care taie in diverse forme si e ideala pentru felii subtiri). Am pus sosul de soia si sosul de rosii, apoi am mai lasat pe foc aprox. 6-7 minute.

Am asezat pe o farfurie o portie de paste, am adaugat peste ele sosul de dovlecei si rosii, iar deasupra am ras cascaval si am pus cateva nuci.

O combinatie extra buna, o aroma deosebita si un gust ... yummy!

2 Response to "Paste cu dovlecel şi sos de roşii"

  1. mirela says:

    Tare bine arata,,,yamiii,unde sunt paste,hop si eu.Pupppp!!

    Danutza says:

    Mirela, nici eu nu refuz pastele - la orice ora!
    Merci, pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.