Mousse de capsuni






Astazi nu am rezistat tentatiei si mi-am cumparat capsuni. Stiam ca nu este inca sezonul lor si ca gustul nu e 100% perfect insa ce poti sa faci cand ai pofta?!

Cum tot erau asa rosii si parfumate m-am gandit ca "le-ar sta bine" intr-un mousse de capsuni. Se pregateste foarte repede si e racoritor, daca il tinem 1-2 ore la frigider.

Am folosit:
  • 5 albusuri, 5 linguri de zahar, 10-12 capsuni, zahar vanilat.

Am amestecat cu mixerul albusurile spuma. Am pus apoi zaharul si zaharul vanilat si am amestecat iar pana s-a topit. Apoi am pus 6-7 capsuni si am pus amestecul in blender pana am obtinut o spuma roz foarte parfumata.

Am pus spuma in boluri, am adaugat in ea si cubulete mici de capsuni si am bagat-o in congelator cam 1-2 ore (depinde cat de rece o preferati).

Am servit-o alaturi de cateva capsuni si bomboane de ciocolata cu jeleu de zmeura.

Ma declar un fan al dulciurilor, deci nimic nu-i prea dulce sau prea mult pentru mine!

Enjoy the mousse!

1 Response to "Mousse de capsuni"

  1. geta says:

    pot sa fur si eu reteta?e plina piata de capsuni...

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.