Pastrav cu legume










Astazi, dupa o plimbare prin Herastrau, am ajuns acasa foarte infometati. Bineinteles ca reteta cu pastrav nu a fost spontana, cumparasem pestele de ieri si tocmai ce astepta sa fie gatit. Iar azi "i-am facut felul".
E a doua oara cand pregatesc pastrav. Data trecuta l-am pregatit cu sos de lamaie la cuptor, insa de data asta m-am gandit la ceva mai diferit. L-am pregatit tot la cuptor insa cu multe legume, mujdei si mamaliga.

Am folosit:

  • 3 bucati file de pastrav proaspat, 1 cartof mare, 1 ceapa, 1 morcov, 1 ardei, 5-6 ciuperci, 3 felii de lamaie, condimente, apa.
Pastravul l-am spalat si l-am scurs. Am taiat legumele felii si le-am asezat in straturi in cratita (cratita mea pentru cuptor e una destul de veche, o am de la mama; desi pare cam uzata e mult mai buna decat tava de la cuptor fiindca nu lipeste mancarea). Peste legume am pus pastravul condimentat, felii de lamaie si am pus apa cat sa acopere stratul cu legume.
Am lasat aproximativ 20 - 30 de minute in cuptor.

Intre timp am facut mamaliga si mujdeiul.

Rezultatul se vede in poze. Nu numai coloritul din farfurie e impresionant ci si gustul.

Iubitul meu a spus ca a fost un weekend pe cinste, cu multe mancaruri savuroase. Asa ca, sa traiasca bucatarul!!!

0 Response to "Pastrav cu legume"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.