Ce am/ n-am mai facut






By http://retetegg.blogspot.ro/

Ce am mai facut de cand nu ne-am "vazut" ultima data:

- il cresc de zor pe bebe in burtica
- am ajuns la 32 de saptamani si incep emotiile
- ma deplasez din ce in ce mai greu, dorm mai putin, sunt mai obosita si mai lenesa
- nu prea mai sta nici o geaca inchisa, dureaza o vesnicie sa ma incalt singura si ma simt cat o balena :))
- gatesc chestii uzuale, n-am mai avut inspiratie aproape deloc
- pe la 27 de saptamani am descoperit ca am diabet gestational asa ca s-a cam terminat cu poftele si rasfatul
- am un regim special, nu am voie sa rontai nimic dulce (si in general nimic prea bun), deci n-am mai facut prajituri
- am cumparat aproape tot ce imi trebuie pt bebe: patut, saltea si lenjerie pt patut, masuta de infasat, cadita, o multime de haine si jucarii, biberoane, suzete, scutecele, paturici, prosoape (sifonierul lui e deja mai mare decat al nostru :)) )
- saptamana viitoare imi pregatesc si eu bagajul pt maternitate, in caz ca bebe se grabeste
- am stari diferite de la o zi la alta, dar incerc sa fiu cat mai optimista

Inca mai am o reteta de prajitura pe care nu am reusit sa o postez, poate reusesc luna asta :)

Va pup cu drag si revin cat mai curand cu vesti!

2 Response to "Ce am/ n-am mai facut"

  1. Laura says:

    Multa sanatate! O nastere usoara!

    Sa ne tii la curent!

    Danutza says:

    Multumesc mult! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.