Tort "It's a boy"


So, it's a boy!! Boy oh boy! :)

Prima data am aflat pe la 12 saptamani ca bebe e baiat, dar am vrut sa fim 100 % siguri, asa ca am asteptat urmatoarea confirmare de la 16 saptamani. Apoi, am facut anuntul familiei si prietenilor cu un tortulet tematic, primul tort al lui bebe.

Tortul in sine este unul simplu, cheesecake cu blat de biscuiti, crema de branza cu frisca si 2 straturi de fructe. Am vrut un tort alb si simplu in exterior, pe care sa il pot decora cu cat mai mult ... albastru :)

Am folosit decoratiuni ieftine, luate de la mercerie: fundite, panglici, etc si cateva articole de la sectorul party. Nu m-am asteptat sa pot face decoratiuni pe un tort folosind cateva chestii simple si o jumatate de ora de "mesterit". Americanii ii zic "diy", dar pentru mine tot "mesterit" se numeste :))

Am facut decoratiunea centrala, adica norisorul cu mesaj, din carton albastru, prins pe un pai din plastic. Am lipit pe el cateva confetti din plastic si un joben (ramas de la un om de zapada de acum cativa ani). 

Am legat tortul cu panglici albastre, asa ca nu a trebuit sa ma preocup prea tare nici de aspectul exterior al marginilor. Decoratiunile se scot foarte usor in momentul in care va pregatiti sa feliati si serviti tortul. Desigur, erau ideale decoratiunile comestibile, dar inca nu m-am perfectionat in arta confectionarii lor :)))))

Reteta pentru cheesecake-ul meu fara coacere o gasiti in sectiunea cheesecake de pe blog. Aveti aici un link catre una din retete - http://retetegg.blogspot.ro/2015/03/cheesecake-cu-rodie.html

Pentru ca am vrut sa fie si gustos, l-am umplut cu 2 straturi de fructe: caise, piersici, banane. A fost suficient pentru vreo 12 persoane si ideal pentru a incheia o zi calduroasa cu ceva fin si racoros.

Fiind primul tort al lui bebe mie mi s-a parut nemaipomenit de dragut, chiar daca se putea mult mai bine. Dar de acum sunt convinsa ca vor urma multe si multe torturi, asa ca am timp destul sa ajung la perfectiune :)

Va invit si pe voi la o felie de cheesecake albastru! :)

3 Response to "Tort "It's a boy""

  1. Laura says:

    Multa sanatate!

    Evelyn says:

    Nu stiam!!! Felicitari Danutza!! Ma bucur mult pentru voi :) Iar tortul e perfect, cum spui si tu.. vei avea multe alte ocazii sa tot perfectionezi. Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.