Milkshake de fructe de padure


Ani de zile am "sarit" peste micul dejun, cea mai importanta masa a zilei. Fie ca aveam motiv sau nu, micul dejun consta de obicei intr-o cafea si poate un covrig sau o merdenea, sub scuza ca n-am timp sa mananc sau ca nu pot manca asa devreme.

Cand esti tanar nu prea simti ce efect au aceste lipsuri asupra organismului tau, dar spre 30 ani incepi sa "scartai" pe ici pe colo si iti dai seama ca trebuie sa schimbi cumva stilul alimentar.

Mi-a fost greu la inceput sa mananc dimineata, dar am introdus treptat diverse alimente care imi plac si am ajuns sa imi fac cate un meniu sanatos in fiecare dimineata, de ex: iaurturi simple si cu fructe sau cereale, milkshakuri, avocado, fructe uscate si seminte, ou posat. Dimineata evit carnea fiindca la noi masa de pranz sau cina contin de obicei carne.

Prefer cel mai mult lactatele si fructele. Tocmai de aceea iaurturile cu fructe si milkshakurile sunt cele mai dese alegeri ale mele pentru dimineata. 

Astazi v-am adus si voua un milkshake pe care il ador si pe care il prepar in orice sezon, fie cu fructe de padure proaspete, fie congelate. As vrea sa fie mereu sezonul fructelor proaspete, dar si cele congelate sunt bune si se gasesc tot timpul anului in marketuri.

Portii: 2
Timp de preparare: 5 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 600 ml lapte, 250 g fructe de padure (mure, zmeura, coacaze, capsuni), 2 linguri miere;
Fructele de padure se paseaza fin. Daca nu va plac semintele se pot trece prin sita dupa ce le-ati pasat.

Se adauga mierea si laptele si se omogenizeaza pana obtinem o bautura fina si consistenta. Puteti jongla cu gramajele daca va doriti un shake mai lichid sau mai gros.

Se poate prepara si cu lapte de soia, de migdale sau de cocos.

Se serveste la micul dejun sau ca gustare in timpul zilei.

2 Response to "Milkshake de fructe de padure"

  1. Evelyn says:

    Stiu ce spui. Eu beau doar cafea dimineata. Nu iau micul dejun niciodata. In ultima vreme am cam inceput sa simt ca pe la 10 imi intra o foame mortala :))
    In alta ordine de idei, in 2015 a fost anul meu de smoothies, poate si prin 2016 mai faceam, dar apoi m-am lasat.
    I-am cumparat sotului o carte de smoothies. Cu retete. Sunt... pffua, o gramada. Cu fructe si legume, verzi, rosii, de toate culorile. Se explica si pentru ce e bun fiecare. E minunata cartea! Abia astept sa o punem la folosire :)))
    Deocamdata mi-am cumparat fructe de padure congelate, ca vreau sa fac un mousse. Poate imi raman si de un milkshake :)
    Pupici!!!

    Danutza says:

    Ambitie am avut si eu de multe ori :)) Acum multi ani mi-am luat storcator de fructe si am baut o perioada sucuri de fructe si legume. Acum zace intr-o cutie.

    Apoi mi-am luat robot, blender, etc. Si ala tot intr-o cutie sta, dar il mai scot cand am ceva de tocat :))

    Blenderul vertical e mic si e mai practic, asa ca il folosesc mai des.

    Imi plac fructele proaspete si as manca mai mereu, dar de multe ori fac un bol cu salata de fructe si nu reusesc sa-l termin. Asa ca prefer sa le pasez, mai pun ceva lapte sau apa si le beau :))

    Stiu ca sunt promovate si bauturile alea din prafuri cu proteine etc, eu nu prea sunt de acord cu ele, desi cica iti inlocuiesc o masa sau micul dejun ...

    Spor la bucatarit! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.