Mancare de rosii cu porc


Va mai amintiti rosioarele din gradina mea? De cateva saptamani au inceput sa se coaca si ne bucuram de gustul lor dulce-acrisor si parfumat.

Sunt foarte gustoase in salata, dar si mai gustoase in mancaruri. Asa ca nu puteam sa nu pregatesc cu ele mancarea mea preferata, de vara: mancare de rosii. Eu i-am pus si niste pulpa de porc, dar este delicioasa simpla sau cu alt tip de carne.

Mancarea de rosii se pregateste foarte usor si este alegerea cea mai buna pentru vara.

Portii: 4
Timp de preparare: 45-50 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 400 g pulpa porc, 1,3 kg rosii, 1 ardei gras, 2 cepe, 5-6 catei de usturoi, 3 fire cimbru, marar si patrunjel, boia dulce, un praf pudra de chilli, 3-4 linguri pasta de tomate, 30 ml ulei, sare.
Carnea de porc se taie cuburi si se pune la prajit in 30 ml ulei. Se adauga sare, boia si chilli si se lasa cateva minute sa se rumeneasca usor.

Se adauga ceapa si usturoiul tocate marunt. Se amesteca, se pune o ceasca de apa si se lasa sa se caleasca la foc mic.

Rosiile se curata de cotoare si de coaja. Se toaca in cuburi mari si se pun intr-un bol.

Adaugam peste carne si ceapa, ardeiul si cimbrul. Daca este nevoie mai putem putina apa pana cand carnea si legumele se gatesc.

Adaugam rosiile, pasta de tomate (optional, eu am pus-o pentru ca nu am vrut sa fie mancarea prea zemoasa) si la final verdeata tocata marunt. Rosiile fierb foarte repede, aprox 10-12 min.

Eu am servit mancarea de rosii cu mamaliga, dar se poate servi si cu piure de cartofi, orez natur sau paine coapta.

Pofta buna!

0 Response to "Mancare de rosii cu porc"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.