Vine, vine primavara


By http://retetegg.blogspot.ro/

Am lipsit mult de pe blog in ultima vreme. A fost o perioada foarte, foarte incarcata, in care am gatit mai putin, mai repede, iar aparatul foto a luat o pauza mareee :) Sta cuminte in husa lui si asteapta sa fie pus la treaba cat mai curand.

Am avut o multime de schimbari in viata noastra, toate in bine. Dar ca intotdeauna schimbarile majore implica si mult timp, stres si oboseala. Ne-am mutat in casuta noua, iar acum am o bucatarie mareee si exact asa cum mi-am dorit! E bucataria perfecta pentru mine si imi doresc sa revin la activitatile mele uzuale cat mai repede. Abia astept sa vad ce minuni gustoase se pot intampla in bucataria mea.

Pana termin de despachetat toate ustensilele de bucatarie si toate farfuriile, tavile si paharele, ma rasfat cu avantajul de a avea curte. In weekend am facut primul gratar la iarba verde. Gatitul in aer liber e foarte relaxant, mai ales ca vremea e din ce in e mai buna.

Primavara inseamna un nou inceput, iar pentru noi a inceput excelent!

Maine vreau sa fac prima prajitura in noua bucatarie si sper sa imi iasa bine, sa scot aparatul foto de la naftalina si sa va ofer si voua o bucatica gustoasa :)

Sa aveti o primavara minunata si sa va bucurati de fiecare clipa! Va pup :*


0 Response to "Vine, vine primavara "

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.